Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#14888Noprávněné stržení částky z mého účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2017, před 8 lety

Milena Švecová

Znění stížnosti

Dobrý den,chtěla bych požádat o Vaši pomoc.Z mého účtu mi byla stržena dne 6.2.2017 částka 2247 Kč společností Be2.Přitom jsem zaplatila jen VIP členství na měsíc.Snažila jsem se vypovědět službu,ale na maily nikdo nereagoval a neni možnost jak se s nimi spojit.Nepustí mě to dál,nebo jsou tam nesmyslné odkazy.


Produkt

Stěžuji si na jednání firmy,měla jsem zaplacenou jen čásku na měsíc.O částce 2247Kč nebyla řeč!


Požadované řešení

Žádám o zrušení mého profilu a veškerých služeb této společnosti.Žádám o potvrzení že již nebudou odebírat peníze z mého účtu.Děkuji Milena Švecová.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 08:54, před 8 lety

Pokud by zkracovala společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, pak se nemůže dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitelka doložila, že smlouvu vypověděla ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2017 15:29, před 8 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu možnosti dohledání Vašeho profilu a objasnění/ řešení vzniklé situace prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste svůj profil na stránce be2 registrovala,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.2.2017 18:20, před 8 lety


Milena Švecová

mila.svecova@seznam.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2017 11:29, před 8 lety

User ID: 57989482/ 27d23bf5853b3fcec1045679


Přejeme Vám dobrý den, paní Švecová.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 02.01.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Prolongace Vašeho VIP členství byla k dnešnímu dni vypovězená jako ústřetový krok z naší strany. Vaše VIP členství je platné do 03.05.2017, po uvedeném datu nebude prodloužené.

V zájmu definitivního smazání svého profilu prosím dodržte postup uvedený v rámci sekce ‘Pomoc’ v zápatí Vašeho profilu, respektive kontaktujte přímo Zákaznický servis be2, a to prostřednictvím emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.2.2017 17:18, před 8 lety


Milena Švecová

Dobrý den,prosím o uplné zrušení z vaší strany,nemůžu se nikam dostat,nikam mě to nepustí,tak bych byla ráda za co nejrychlejší ukončení profilu a všeho co se vaší seznamky týká,protože vím že to nikam nevede.O žádné prodlužování opravdu nemám zájem.Děkuji a doufám že už nebudu muset nadále něco řešit! Děkuji Švecová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2017 15:38, před 8 lety

User ID: 57989482/ 27d23bf5853b3fcec1045679


Opět Vám přejeme hezký den, paní Švecová.

Jelikož byl z Vaší strany zaznamenaný neoprávněný ‘Chargeback’ (t.j. stržení uhrazeného členského poplatku zpět na účet uživatele), je případ řešený interně prostřednictvím Oddělení pohledávek be2,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.2.2017 22:35, před 8 lety


Milena Švecová

Profil jsem jiz smazala a pisemnou vypoved poslala.Az dojde, informujte me ze je vse ukonceno.O dalsi spolupraci nemam zajem.Vypovidam vase sluzby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2017 11:59, před 8 lety

User ID: 57989482/ 27d23bf5853b3fcec1045679


Dobrý den, paní Švecová.

Prolongace Vašeho VIP členství byla vypovězená ke dni 23.02.2017 (viz prosím také komentář z daného data), t.j. Vaše VIP členství nebude po vypršení Vašeho stávajícího VIP členství, platného v období 02.02.2017 až 03.05.2017, prodloužené.

V systému žel evidujeme dlužný poplatek za výše uvedené (t.j. aktuální) VIP členství, které nebylo včas a řádně vypovězené, jelikož tento byl neoprávněně stržen zpět na Váš účet. V případě, že dluh nebude včas a řádně uhrazený, bude případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků – viz prosím také komunikaci ze strany Oddělení pohledávek ze dnů 26.02.2017 a 28.02.2017.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.3.2017 17:08, před 8 lety


Milena Švecová

Zadne penize zpet ke me nesli,jsou stale na vasi strane,vypovedela jsem s vama veskere sluzby,jak mailem tak postou jsem to jiz zaslala,tak nevim proc bych mela jeste neco hradit,kdyz uz je i profil smazan.Vase sluzby jiz nevyuzivam!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2017 09:40, před 8 lety

User ID: 57989482/ 27d23bf5853b3fcec1045679


Dobrý den, paní Švecová.

V případě jakýchkoliv dotazů ohledně realizace Chargeback se prosím obraťte přímo na svou banku, která zpětné ztržení poplatku realizovala, respektive na Oddělení pohledávek be2 (viz prosím předešlá komunikace), jelikož související informace mohou obsahovat citlivá data.

Děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.3.2017 16:24, před 8 lety


Milena Švecová

Dobrý den,VIP členství jsem zi zaplatila jen na jeden měsíc za 149 Kč,poté mi bylo z mého účtu strženo 2247 Kč,bez předchozího upozornění nebo že bych já žádala o prodloužení.Máte tu psáno: můžete pokračovat,po měsíci,ale nemusíte.A já nechtěla.Když odstoupíte od smlouvy,vrátíme vám peníze,nebo alespon část peněz,když jsem během února hned psala a posílala výpověd a zrušila profil.Také tu píšete: nebudou vám účtovány náhrady,a ani nevím za co by měly,když můj profil jsem již zrušila.Vaše profily navíc nejsou moc důvěryhodné a komunikace nefunguje.Již dříve jsem se s vámi zkoušela spojit a bez úspěchu,bráníte spojení s vámi a zdržujete a prodlužujete klientům jen platby.Částka 2247 Kč je stále na vaší straně,banka mi nic nevracela!Jestli že nejste ochotni se dohodnout na smysluplném řešení,požádám svého právníka a českou policii,popřípadě se obrátím na ČOI.Děkuji Švecová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2017 09:24, před 8 lety

User ID: 57989482/ 27d23bf5853b3fcec1045679


Dobrý den, paní Švecová.

Infomace/ objasnění v souvislosti s realizací prodloužení Vašeho VIP členství (t.j. informace uvedené v rámci stránky s volbou produktu a v rámci platební stránky, informace, které byly součástí Potvrzení o realizaci úhrady a informace uvedené ve Všeobecných obchodních podmínkách) Vám byly opakovaně zprostředkované v rámci předešlé komunikace, a to na stránce dTest ke dni 23.02.2017 a ze strany Oddělení pohledávek be2 k datům 28.02.2017 a 03.03.2017.

Zákaznické centrum be2 jste – prostřednictvím své registrační emailové adresy – poprvé kontaktovala ke dni 25.02.2017. t.j. až po prodloužení Vašeho VIP členství (= > po vypršení termínu pro zrušení prolongace VIP členství, které navazovalo na Vaše původní měsíční VIP členství) , přičemž následně na to byla prolongace Vašeho VIP členství i profil samotný zrušené.

Odstoupení od smlouvy je dle Všeobecných obchodních podmínek a platné české legislativy možné uplatnit do 14-ti dnů od data jejího uzavření, které bylo ke dni 02.01.2017. Odstoupení od smlouvy již tedy v čase, kdy jste o něj požádala, nebylo nárokovatelné.

Realizace Chargeback probíhá – od zadání požadavku až po samotné vrácení částky na účet uživatele – do 30 dnů, částka tudíž ještě nemusí být připsána na Váš účet. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně realizace Chargeback se prosím obraťte přímo na svou banku.

‚Citace‘, uvedené v rámci Vaší stížnosti, jsou vytržené z kontextu. V zájmu jejich objasnění prosím kontaktujte Zákaznické centrum be2, respektive Oddělení pohledávek be2, s uvedením celého znění textů a jejich lokace v rámci stránky,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.3.2017 19:02, před 8 lety


Milena Švecová

Kdyz jsem se snazila to zrusit,psat vam,neslo to,kdyz se to podarilo,je jiz pozde.Mate stale neco,proste jiz nadala nechci pokracovat ve spolupraci.Ukoncila jsem to-profil i vypoved jsem poslala!!!Je to neseriozni seznamka,stejne na ni nejde seznamit se.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2017 14:39, před 8 lety

User ID: 57989482/ 27d23bf5853b3fcec1045679


Dobrý den, paní Švecová.

Abychom mohli na Vaši stížnost reagovat, rádi bychom Vás požádali o její přeformulování a/ anebo konkrétnější specifikaci,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2017 19:39, před 8 lety


Milena Švecová

Napsala jsem to dost jasne.Profil je zrusen,VOP mate napsane tak malym pismem a uplne stranou,neni tam u clenstvi durazne psano ze budete neco automaticky prodluzovat.Mela jsem to jen na mesic a presto jste si strhli penize,dobre tak jo,ale zadne dalsi zasilani penez nepripada v uvahu,za vase jednani a nemoznost odeslat mail a kontaktovat vas.Branite kontaktovat vas a je nemozne se s vama spojit,za to vam zadne penize nebudu posilat,neni duvod!Odstupuji od veskereho smluvniho vztahu,nic jsem vam osobne nepodepisovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2017 15:44, před 8 lety

User ID: 57989482/ 27d23bf5853b3fcec1045679


Dobrý den, paní Švecová.

objasnění uvedených připomínek viz prosím v rámci předešlých komentářů na stránce dTest a/ anebo v rámci komunikace ze strany Oddělení pohledávek be2, s kterým jste v kontaktu od 25.02.2017 (poslední komunikace je evidovaná k včerejšímu datu, t.j. 07.03.2017).

Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2017 07:07, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2017 07:21, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.