Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#14895Stržení peněz z kreditu sms za neobjednanou službu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2017, před 8 lety

Petra Holá

Znění stížnosti

Včera večer po stažení písničky z youtube se mi přes displej zobrazilo hlášení o tom, že mám zavirovaný telefón. Nešlo mi to vymazat a vzápětí mi přišla tato sms: Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Dekujeme Vám! Stažení?:http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com . Na žádnou nabídku o koupi antiviru jsem nepřistoupila. Automaticky mi Kč 99,- bylo odečteno z kreditu, mám dobíjecí kupón, takže jsem to zjistila hned. Přišla ještě jedna sms FOR ANTIVIRUS-6:1487623818mb14445627153"89- Kliknutím na odeslat potvrďte, že chcete viry smazat. Nic jsem nepotvrzovala! Po zadání internetové adresy se hned zobrazily stejné stížnosti v D-testu. Proto se na vás obracím i já s žádostí o pomoc.


Produkt

účtování antiviru, který jsem si neobjednala


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2017 08:57, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohla by spotřebitelka namítat neplatnost této smlouvy. Musela by prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2017 14:01, před 8 lety

Dobrý den paní Holá,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.2.2017 10:37, před 8 lety


Petra Holá

Reagovala jsem na vyjádření společnosti ComGate, zaslala na mail, který uvádí telefonní číslo, kterému byla stržena částka a číslo účtu, na který by měli peníze poukázat. Pokud peníze na účet přijdou, okomentuji to. Velice děkuji d - Testu za pomoc v řešení mého problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.3.2017 05:59, před 8 lety


Petra Holá

Peníze byly vráceny na účet. Ještě jednou děkuji d-Test - VašeStížnosti.cz za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.