Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byla jsem dvakrát na ošetření kavitací v salonu Pandora, ale výsledek nula. A to nejsem tlustá, mám větší zadek a potřebovala jsem schodit jenom dva centimetry a zbavit se celulitidy, uvádím, že jsem skoro bezlepkový vegan, vynechala jsem cukr, pečivo a všechno co je z pšenice, plus jím hodně ovoce a zeleniny, zařadila jsem i do každodenních aktivit i cvičení. Kavitace měla být doplnkem jak se zbavit celulitidy a zmenšit tak objem zadku, který mám neúměrně velký oproti horní polovině těla a oproti stehnům, které mám dá se říci téměř široké jako lýtka. Ale bohužel zmizení celulitidy se nekonalo, jenom vyhozených 1400 korun za dvě ošetření.
neinvazivní liposukce - kavitace
vrácení peněz! a to do 30 dnů od odeslání požadavku.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit přímo v provozovně podnikatelky a to bezprostředně poté, co spotřebitelka zjistila, že služba byla poskytnuta vadně. Podnikatelka je povinna vystavit spotřebitelce potvrzení o uplatnění reklamace.
Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatelky bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.