Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#14901Matoucí informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2017, před 8 lety

Olga Petrásková

Znění stížnosti

Dobrý den,

byla mi zaslána zisilka a přišlo mi emailem následující oznámení:

> Od: Česká pošta
> Komu: petraskova.olga@centrum.cz
> Datum: 21.02.2017 07:52
> Předmět: Informace o Vaší zásilce NP2515638618U
>
English version follows.

Vážený zákazníku,

Vaše zásilka Balík Na poštu od podavatele AVON Cosmetics, spol. s r.o. s podacím číslem NP2515638618U je uložena a připravena k vyzvednutí na poště:

Skořická 83
33843 Mirošov 1

Hodiny pro veřejnost pro vyzvednutí zásilky:
Po 8:00 - 10:30 13:00 - 16:30
Út 8:00 - 10:30 13:00 - 16:30
St 8:00 - 10:30 13:00 - 17:00
Čt 8:00 - 10:30 13:00 - 16:30
Pá 8:00 - 10:30 13:00 - 16:30
So 8:00 - 10:00
Ne zavřeno

Tel.: 371783288

Na této poště můžete platit kartou.

Počet dní, po které bude Vaše zásilka uložena (úložní doba): 7.

Předpokládaný konec úložní doby je 28.2.2017.

Nevyzvednete-li si zásilku do výše uvedeného termínu, bude vrácena zpět odesílateli.

Nabízíme Vám možnost doručení již uložené zásilky na Vaši adresu, nebo změnu ukládací pošty pro vyzvednutí Vaší zásilky. Přizpůsobte si doručení na míru Vašim potřebám prostřednictvím aplikace Změna doručení online.

Pohyb své zásilky můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky, nebo prostřednictvím mobilní aplikace Pošta Online.

Tip České pošty: Vytiskněte si čárový kód a zjednodušte si práci s Vaší zásilkou! Předložením čárového kódu na poště urychlíte vydání Vaší zásilky.

Děkujeme, že využíváte naše doručovací služby.

S přáním příjemného dne

Vaše Česká pošta


Zajímalo by mě, proč mi podáváte zkreslené informace. Píšete, že moje zásilka je k vyzvednutí na poště, ale v 8.30 tam nebyla. Píšete, že se dá na této poště platit kartou, ale již neuvedete, že platby lze provést pouze platebními kartami skupiny ČSOB a karty poskytnované jinými bankami pošta neakceptuje. Uvedené jednání se mi vůbec nelíbí a připadá mi, že si děláte z lidí blázny. V důsledku tohoto vašeho jednání žádám důrazně o nápravu a zprávu jak bylo s mojí stížností naloženo.


Požadované řešení

Sdělování úplných a pravdivých informací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 10:34, před 8 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.