Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Společnost zde, jenjednanoc,neplní podmínky smlouvy,nereaguje na dotazy,odpovídá za ní pouze automat.
Chci vypovědět smlouvu s touto společností,která u mne vznikla
zasláním částky 499,-Kč na její účet dne 22.10.2016.
Od té doby mě stále 1x měsíčně kolem 22.dne v měsíci strhávají 499,-Kč
a žádné služby neposkytují.
Po ukončení smlouvy a ukončení strhávání pravidelných plateb,nechci již žádné kontakty s touto firmou.Nemožnost výpovědi faxem,pošta tuto službu k nim neprovozuje,chybí mailová adresa!!
jenjednanoc-pranaizolace5,platby od 22.10.2016
Ukončení smlouvy,ukončení strhávání plateb á 499,-Kč/měsíc,
ukončení veškerých kontaktů s touto firmou k datu 20.3.2017
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti musí být zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky vypovězen ve lhůtě 14 dnů před uplynutím doby členství. Pokud smlouvu spotřebitel nevypoví v řádné lhůtě, prodlužuje se v souladu s předchozím zvoleným balíčkem uživatele. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy, faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel zažádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení VIP členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.