Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrí den.Chci podat stižnost na spolecnost v nedodržení zakonný lhute vracení penez.Poslal jsem 5 emailu na adresu (reklamace@hptronic.cz).Jen jedna stucní odpoved nic víc.Tímto davam na vedomí že neplníte povinnosti vuči zakazníkovi o ochrane spotrebitele.Zakon je daný pro vsechny stejne a žadne opoždení po 30 dení lhute neni akceptovano.Jelikož z vaší strany není žadna odozva na vracení penez které mi mate vratit jak Vam to kaže zakon,tak to budu rešit jiními prostretky(media atd.)
produkt- POWER BANK A-DATA PV120 5100mAh-černá,číslo objednavky 1700583990,na dobírku.Faktura č.1066502598.dodano 29.12.2016 čas 11:12:05.číslo dokladu:5502026658.Cena zboží 338kč
žadam o vracení penez na muj ucet jak je to stanoveno ze zakona + nahradu škody kterou ste spusobili a neresili do teto doby.
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění reklamace, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit.
Pokud tedy spotřebitel uplatnil reklamaci v souladu s pokyny prodávajícího (mimo to je prodávající povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání; v provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace), byla reklamace uplatněna řádně v den, kdy tak spotřebitel učinil. Při předání zboží do reklamace má prodávající (nebo osoba k vyřizování reklamací určená) povinnost vydat spotřebiteli písemné potvrzení (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit.
Odstoupení od smlouvy je účinné od chvíle dojití druhé straně. Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. K vrácení peněžních prostředků je vhodné prodávajícímu určit přiměřenou lhůtu. Odstoupení doporučujeme z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nebude-li možné spor urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.