Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#14909Reklamace tovaru a nevracení penez v stanovene zakonne lhute

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2017, před 8 lety

Ivan Plavec

Znění stížnosti

Dobrí den.Chci podat stižnost na spolecnost v nedodržení zakonný lhute vracení penez.Poslal jsem 5 emailu na adresu (reklamace@hptronic.cz).Jen jedna stucní odpoved nic víc.Tímto davam na vedomí že neplníte povinnosti vuči zakazníkovi o ochrane spotrebitele.Zakon je daný pro vsechny stejne a žadne opoždení po 30 dení lhute neni akceptovano.Jelikož z vaší strany není žadna odozva na vracení penez které mi mate vratit jak Vam to kaže zakon,tak to budu rešit jiními prostretky(media atd.)


Produkt

produkt- POWER BANK A-DATA PV120 5100mAh-černá,číslo objednavky 1700583990,na dobírku.Faktura č.1066502598.dodano 29.12.2016 čas 11:12:05.číslo dokladu:5502026658.Cena zboží 338kč


Požadované řešení

žadam o vracení penez na muj ucet jak je to stanoveno ze zakona + nahradu škody kterou ste spusobili a neresili do teto doby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2017 09:43, před 8 lety

Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění reklamace, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit.

Pokud tedy spotřebitel uplatnil reklamaci v souladu s pokyny prodávajícího (mimo to je prodávající povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání; v provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace), byla reklamace uplatněna řádně v den, kdy tak spotřebitel učinil. Při předání zboží do reklamace má prodávající (nebo osoba k vyřizování reklamací určená) povinnost vydat spotřebiteli písemné potvrzení (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit.

Odstoupení od smlouvy je účinné od chvíle dojití druhé straně. Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. K vrácení peněžních prostředků je vhodné prodávajícímu určit přiměřenou lhůtu. Odstoupení doporučujeme z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nebude-li možné spor urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2017 09:13, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.