Společnost


MINI PRICE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1491Dobrý den. U uvedené společnosti jsem 18.1.2013 zakoupil auto kameru.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 5 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2013, před 11 lety

Jan Nerušil

Znění stížnosti

Instalaci jsem provedl až v Dubnu jelikož jsem měl srdeční příhodu. V krátkém čase jsem zjistil, že kamera se nenabíjí-takže nesnímá. Zaslal jsem e-mail kamera šla do opravy. Přišla za 2 měsíce nabil jsem ji na stole ze zdroje, natočil 5mb snímků a kamera se opět nenabíjí. Zdroj je v pořádku chyba bude v kameře.
Zmíněnému prodejci jsem napsal 4 e-maily a za dva měsíce jsem nedostal odpověď. Prostě přestal komunikovat, v průvodním dopise slibuje záruku 24 měs. případné opravy i výměnu zařízení. Teď dělá mrtvého brouka.
Dobrý večer.
18.1.2013 jsem od Vás koupil minikameru do auta /REGISTRÁTOR TRASY/. Trvalo mi než jsem ji nainstaloval, jelikož jsem po infarktu tak jsem se tomu nemohl věnovat. Konečně sem ji nainstaloval a teď jsem zjistil, že kamera natočila jen polovinu karty a nic- baterka vybitá.
Zdroj svítí a baterie je prázdná. Když se připojím na síť baterie se nabije. Chyba bude v konektoru zdroje nebo v konektoru kamery.
Co s tím provedem?
Děkuji za informaci s pozdravem Nerušil Jan


Produkt

Kamera nefunguje


Požadované řešení

Vzhledem ktomu,že se s nimi nelze domluvit, žádám odstoupení od smlouvy a vrácení finanční částky pro ztrátu důvěry.

Děkuji Nerušil Jan


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2013 11:34, před 11 lety

Prodejce má na vyřízení reklamace nejdéle 30 dnů dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud tuto lhůtu nedodrží, tak má spotřebitel stejná práva jakoby šlo o vadu neodstranitelnou dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele, resp. § 622 odst.2 občanského zákoníku.
V takovém případě může spotřebitel požadovat výměnu věci za novou nebo odstoupit od kupní smlouvy.
Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinny si vrátit vše, co smlouvou vzájemně nabyly. Prodejce nejčastěji peníze a kupující (spotřebitel) zboží dle kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 09:44, před 10 lety

Společnost MINI PRICE s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.