Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupila jsem si ZAGG InvisibleShield glass - ochranný kryt na mobil s doživotní garancí výměny v případě registrace na čísle +420777414900. Registraci jsem provedla hned po zakoupení. Po krátké době se kryt zlomil, tak jsem na stránkách bezobalu.eu (https://www.bezobalu.eu/invisibleshield/nadozivoti/jak-postupovat-pri-vymene/) provedla kroky k výměně krytu a to 8.11.2016. V zápětí my byla stržena z účtu částka 812,-Kč. Dne 21.12.2016 my dorazila zásilka z Irska z firmy ZAGG International, kde byl nový ochranný kryt + obálka na odpovědní zásilku opět do Irska. Tak jsem to vše řádně zabalila a poslala zpátky i s poškozeným krytem jak vyžadují podmínky. Z výpisu české pošty o doručení zásilky je vidět, že zásilku si v Irsku převzali dne 3.1.2017. Tak jsem kontaktovala firmu Ertea, kde jsem si výměnu krytu objednávala, kdy budou vráceny peníze. Říkali čekejte ... až dostaneme info od dodavatele, že Vaše zásilka byla v pořádku doručena budeme Vás informovat. Tak jsem čekala. Volala jsem tam o dva týdny a odpověď stejná. Teprve po mých asi 20ti telefonátech mi oznámili emailem, že dodavatel v Irsku potvrdil, že zásilka byla doručena a že peníze budou vráceny zpátky na platební kartu. Tak jsem je opět kontaktovala a bylo mi řečeno že převod trvá 3 pracovní dny. Po 3 pracovních dnech (co je dnes), když jsem peníze neobdržela a kontaktovala jsem společnost Ertea znovu, tak mi bylo řečeno, že oni mají ze zákona 60 pracovních dnů na vrácení částky od doby co jim dodavatel potvrdil, že zásilka byla v pořádku doručena - chci se informovat zda mají nárok takto zdržovat bezdůvodně platbu, jestli už mají zpátky i poškozený kryt? Děkuji
Zagg Invisible Shield Glass for Apple Iphone 5/5s/5c ZGIP5GLS-F00
Vrácení zadržované částky okamžitě zpátky na účet
|
Tweet |
Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost (garance výměny) nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.
V obchodních podmínkách společnosti zveřejněných na http://www.bezobalu.eu/invisibleshield/nadozivoti/jak-postupovat-pri-vymene/?search_vyraz%5B0%5D=%7Cn%7Cvymena&search_zvyrazni=true je uvedena následující informace pro spotřebitele:
"Po obdržení obálky s původní fólií nebo sklem bude provedena kontrola vráceného zboží a v případě správně vráceného zboží bude do 60 dní na platební kartu vrácena částka za fólii nebo sklo. Vyúčtováno vám bude pouze* poštovné 50 Kč resp. 1,85 €."
Dobrý den,
celý problém nastal tím, že zákazník nezaslal ochranné sklo na adresu, která je uvedena na webu (https://www.bezobalu.eu/invisibleshield/nadozivoti/jak-postupovat-pri-vymene/) a místo toho využil vrácení do Irska. Každopádně po spolupráci se zákazníkem (předání podacího čísla) našel výrobce tuto zásilku a potvrdil nám převzetí. Dnes byl dán příkaz k provedení kreditní operace na částku ochranného skla.
Linduška
Ano je pravda že jsem poškozené ochranné sklo poslala odpovědnou zásilkou zpět do Irska a učinila jsem tak z důvodu, že tato odpovědní obálka byla přiložena v balíku s novým sklem, který jsem z Irska obdržela. Jako zákazník postupují přesně podle pokynů výrobce a ani v duchu mě nenapadlo, prověřovat zda mám poškozené sklo poslat opravdu do Irska nebo na nějakou jinou adresu. To musíte uznat, že to nebyla má chyba. Todle mi i bylo jednou sděleno do telefonu, když jsem tuto věc prověřovala. Děkuji za info, že příkaz byl proveden a dovoluji si tuto stížnost neuzavírat až do momentu, než bude skutečně v plné výši připsána a to z důvodu, že jste mi lhali už vícekrát.
Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku. Bude-li spor vyřešen, má spotřebitelka možnost stížnost uzavřít.
Peníze dorazily, tímto považuji tuto záležitost za uzavřenou. Děkuji
Děkujeme za informaci.
Hodnocení:
Komentář: dekuji ze tu pro nas jste a pomáháte nám dostat svych práv