Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,zakoupili jsme slevový kupon od sleveru,do hotelu City Písek,kde jsme si řádně přihlásili pobyt.Na hotelu nám oznámili,nemúžeme vás ubytovat,slever nám neplatí a po tel.dělá mrtvého brouka a že se máme spojit a domluvit se slevérem.Ten samozřejmně telefon nezvedal a po návratu na hotel byl uzavřen.Po telefonu nám řekli,nemužem pro vás nic udělat.Po takovým jednáním se zákazníkem jsme značně znechuceni!Poslal jsem E-meil sleveru o vrácení peněz a ten opět mlčí.Děkuji za Vaší pomoc Pavel Koukal
|Vrácení peněz na úcet,670100-2211055676/6210
|
Tweet |
V daném případě je podstatné, že k uzavření smlouvy o ubytování již platně došlo. Slevový portál " slever.cz " byl pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a hotel, slevový portál byl zprostředkovatelem této smlouvy. Obchodní podmínky slevového portálu na https://www.slever.cz/obchodni-podminky: "Jelikož je provozovatel pouze zprostředkovatel akce a obchodní vztah vzniká mezi zákazníkem a klientem, který akci vypsal, nevystavuje provozovatel akce daňové doklady (faktury) za prodej poukazů. Daňový doklad za prodej poukazu vystavuje zákazníkovi přímo poskytovatel služby, klient uvedený v akci."
Hotel si vybral zprostředkovatelský server a to, že zprostředkovatel vůči svému obchodnímu partnerovi neplní své závazky, je riziko podnikání - hotel si mohl svobodně zvolit formu, jakou budou oslovovat zákazníky. Pokud zvolil slevový portál, tak přijal rizika s tím spojená. Zprostředkovatelské smlouvy upravují ustanovení § 2445 a následující zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník").
Tím, že si spotřebitel objednal ubytování přes slevový portál došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a hotelem. K platnému uzavření smlouvy došlo již ve chvíli, kdy bylo ubytování objednáno. Poté vznikla spotřebiteli povinnost zaplatit, což učinil a hotelu vznikla povinnost ubytovat zákazníka a splnit dohodnuté služby. Spotřebitel může tedy na poskytnutí ubytování trvat. Doporučujeme kontaktovat hotel a trvat na tom, aby svůj závazek z uzavřené smlouvy splnil, tedy, aby poskytl sjednané služby.
Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.