Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
13.2.2017 byl poště v Káranicích 503 66,předán doporučený balíček BA0198449482X k doručení do Prahy 5,Janského 33.Pošta 519. Do dnešního dne jsem jej neobdržel a ani žádné oznámení o uložení zásilky.V pondělí 20.2.2017 se manželka byla ptát po osudu zásilky,nikdo o ní nic nevěděl,s velkým překvapením se však dozvěděla,že má na poště uložen jiný balík a to už od 7.2.2017.Samozřejmě nějaké oznámení o uložení zásilky se nikdo předat nepokusil!!! Velmi často se stává,přesto,že jsme celý den doma a balík je avizován,přijde SMSka,že doručení balíku do vlastních rukou se nezdařilo. Naopak obsílka od soudu se zeleným pruhem,je vhozena do schránky s oddělenou dodejkou.
BA0198449482X
Byl bych velmi rád,kdyby se vaše služby tak výrazným způsobem nevymykaly stanoveným standardům.Doručení do vlastních rukou není možné řešit tak,že se zásilka uloží na poště,přestože na ní doma netrpělivě čekám.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Dle instrukcí zveřejněných na portálu veřejné správy mohou být poštovní služby reklamovány nejen odesílatelem, nýbrž i adresátem poštovní zásilky. Konkrétní postup, který vytvořili přímo pracovníci České pošty, je dostupný zde https://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/101/105/3881.html#obsah, přičemž za jeho správnost ručí Odbor komunikace generálního ředitelství České pošty, s.p.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman