Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Tesco Praha (Kodaňská) - Finská 600/2, 101 00 Praha 10
Ovoce a zelenina naskladněné v pondělí ráno jsou zákazníkům nabízené ještě na konci týdne, i když je povrchově viditelné, že již nahnívají. Rajčata, papriky a banány pravidelně z 50% vyhazuji, protože uvnitř jsou již ve velmi špatném stavu.
Pravidelná kontrola, výměna a doplňování ovoce a zeleniny v momentě, kdy je zboží na prodejně viditelně nekvalitní a staré. Nečekat na doplnění nového, až se koše s ovocem a zeleninou vyprázdní.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.