Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 30.1.2017 jsem zakoupil vůz Ford S-Max, cca po 14 dnech jsem dal vůz do servisu na běžnou kontrolu, výměna olejů a filtrů atd, při čemž mi hned bylo druhý den voláno, že levý přední a pravý zadní tlumič jsou ve stavu nefunkčním, tudíž dle slov technika K.O. Hned ten den jsem volal do Bazaru kde mi bylo zděleno ať vyplním formulář o reklamaci. To jsem udělal po 4 dnech jsem obdržel dopis o zamítnutí reklamace s tím, že mi maximálně dají 5 000 na zpět po předložení faktury o opravě (při čemž cena jednoho tlumiče je cca 12000). No problém nastává v tom, že jsem koupil vůz který je PROVOZUSCHOPNÝ, ale dle technika a zákona o pozemních komunikacích NENÍ.
V protokolu prodávající uvádí, že je snížená účinnost, ale snížená účinnost se rozumí že daná věc funguje aspoň nějakým způsobem, ale pokud daná věc nefunguje vůbec, není u ní žádná účinnost. Tudíž prodávající porušil kupní smlouvu tím, že prodal vůz který je provozu schopný, ale NENÍ.
Ford S-Max 2.0 tdci 96kw vin WF0SXXGBWS8B26430
Oprava dané věci, nebo poměrná sleva s ceny vozu.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za stav ojetého vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud spotřebitele na ně neupozornil (tzv. skryté vady), nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo o běžné opotřebení.
Jde-li o vadu, za kterou prodávající odpovídá, je povinen závadu odstranit nebo poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny. Pokud společnost uplatněnou reklamaci zamítne, je na místě porada se soudním znalcem, zda může určit, o jakou vadu z výše uvedených se jedná.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážený pane Dojčioviči,
Vaše reklamace byla reklamačním oddělením posouzena řádně a v souladu s obecně platnými předpisy. Nad rámec našich povinností Vám navíc byla nabídnuta kompenzace ve výši 5.000,-Kč. Nesouhlasíte-li ani s tímto nadstandardním řešením, obraťte se prosím se svým požadavkem na adresu reditel@autoesa.cz
Patrik Spurný
AutoESA
Zeptám na rovinu, má vůbec smysl se někam obracet?? Když vidím recenze na vás, vaší firmě nejde o zákazníky ale o zisk do vaší kapsy. Když jsem si dal nějakou úměrnou podmínku, tak vaše reakce byla "zaplať si opravu za 50 tisíc a mi ti pak 5 tisíc možná dáme. To je výsměch. Vozidlo mělo být ve stavu provozuschopém místo toho jsem koupil vozidlo za 180 tis které bylo ve stavu takovém že ohrožovalo jak řidiče, tak lidí kolem sebe. Potlesk vaší společnosti.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.