Společnost


LEDER-PELLICCE, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14925REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2017, před 8 lety

EVA KALOUSKOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den
27.11.2015 jsem si v OC OLYMPIA TCE v obchodě LEDER koupila zimní bundu TAMARA za 4990KČ. Již 3.12.2016 jsem byla bundu reklamovat:
rozpáraná podšívka
vytrhané nitky u podšívky
špatně sešitá podšívka u rukávu
Druhá reklamace 21.1.2016 rozbitý zip u kapsy
Třetí reklamace 16.3.2016 rozpáraný šev u zipu
Čtvrtá reklamace 5.2.2017 rozpáraná podšívka
Žádala jsem o vrácení peněz,ale byla mi zamítnuta s vyjádřením:
že se jedná o mechanické poškození,ale v rámci dobrých vztahů se zákazníky bundu opravili
Z mého pohledu se jedná o nedostatečné založení podšívky a ne o mechanické poškození jak už nasvědšují předešlé reklamace
Bundu jsem prozatím nechala na prodejně,z důvodu nesouhlasu o vyřešení mé žádosti


Produkt

zimní bunda Tamara OD/070128


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz,žádala jsem již při třetí i čtvrté reklamaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2017 09:59, před 8 lety

Provádění mimozáruční opravy bez souhlasu kupujícího není možné. Pokud byla reklamace zamítnuta a zboží opraveno v rámci tak zvaných "dobrých vztahů" zdarma, považujeme takové jednání za obcházení zákona. Prodávající tím totiž znemožňuje kupujícímu rozporovat vyřízení reklamace či uplatnit v budoucnu právo na odstoupení od smlouvy z důvodu několikanásobného výskytu vady na věci.

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.

Pro nekalé praktiky ohledně vyřizování práv z vadného plnění, tj. reklamace, lze podat podnět rovněž České obchodní inspekci pro porušování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2017 09:16, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.