Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.1. 2017 jsem na pobočce v Opavě předal do opravy mobilní telefon HONOR 8, jednalo se o výměnu prasklého displeje (doklad č FRC2017001801). CZC na svých stránkách přímo u informace k danému telefonu uvádí, že poskytuje bezplatnou výměnu displeje ve lhůtě do 90 dnů od koupě přístroje a nevyžaduje se žádná registrace. Vzhledem k tomu, že jsem mobil jako nový koupil dne 14.12. 2016, nabidky jsem tedy rozhodl využít. Do dnešního dne se nic nestalo, na opakované maily ze dne 7.2 a 20.2. 2017 přicházely nicneříkajíci odpovědi s žádostí o strpení. Dne 22.2. 2017 mi operátorka sdělila po telefonátu trvajícím 13 min., že je přístroj hotov a dne 23.2. 2017 bude na pobočce v Opavě k vyzvednutí s tím, že budu vyrozuměn přes SMS a mail. Samozřejmě se nic nestalo. Je normální, aby výměna displeje trvala téměř 7 (sedm) týdnů?
Mobilní telefon HONOR 8
Chci funkční telefon, už konečně, nutně jej potřebuji.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele
Dobrý den pane Pilár.
Jedná se o speciální typ bezplatné opravy mechanického poškození, na které se záruka nevztahuje. Nejedná se tak o standardní reklamaci ale o bezplatnou mimo-záruční opravu resp. výměnu lcd panelu.
Dle informací od kolegů, by oprava měla být ukončena a připravena k vyzvednutí během několika následujících dní.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Hodnocení:
Komentář: Ke sdělení firmy CZC.CZ ze dne 7.3. 2017 mohu pouze říci, že jsem si telefon vyzvedl po několika rozporuplných informacích a telefonátech již dne 2.3., tudíž nemůže být v několika dnech opraven. Skutečnost, že se jednalo o mimozáruční opravu, by neměla ovlivnit délku opravy takovým způsobem. Nicméně už mám telefon zpět.