Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14928Pozáruční servis

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2017, před 8 lety

Stanislav Pilár

Znění stížnosti

Dne 10.1. 2017 jsem na pobočce v Opavě předal do opravy mobilní telefon HONOR 8, jednalo se o výměnu prasklého displeje (doklad č FRC2017001801). CZC na svých stránkách přímo u informace k danému telefonu uvádí, že poskytuje bezplatnou výměnu displeje ve lhůtě do 90 dnů od koupě přístroje a nevyžaduje se žádná registrace. Vzhledem k tomu, že jsem mobil jako nový koupil dne 14.12. 2016, nabidky jsem tedy rozhodl využít. Do dnešního dne se nic nestalo, na opakované maily ze dne 7.2 a 20.2. 2017 přicházely nicneříkajíci odpovědi s žádostí o strpení. Dne 22.2. 2017 mi operátorka sdělila po telefonátu trvajícím 13 min., že je přístroj hotov a dne 23.2. 2017 bude na pobočce v Opavě k vyzvednutí s tím, že budu vyrozuměn přes SMS a mail. Samozřejmě se nic nestalo. Je normální, aby výměna displeje trvala téměř 7 (sedm) týdnů?


Produkt

Mobilní telefon HONOR 8


Požadované řešení

Chci funkční telefon, už konečně, nutně jej potřebuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2017 09:03, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2017 10:30, před 8 lety

Dobrý den pane Pilár.

Jedná se o speciální typ bezplatné opravy mechanického poškození, na které se záruka nevztahuje. Nejedná se tak o standardní reklamaci ale o bezplatnou mimo-záruční opravu resp. výměnu lcd panelu.

Dle informací od kolegů, by oprava měla být ukončena a připravena k vyzvednutí během několika následujících dní.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.3.2017 19:26, před 8 lety


Stanislav Pilár

Hodnocení:

Komentář: Ke sdělení firmy CZC.CZ ze dne 7.3. 2017 mohu pouze říci, že jsem si telefon vyzvedl po několika rozporuplných informacích a telefonátech již dne 2.3., tudíž nemůže být v několika dnech opraven. Skutečnost, že se jednalo o mimozáruční opravu, by neměla ovlivnit délku opravy takovým způsobem. Nicméně už mám telefon zpět.