Společnost


Liebicher Aleš, Ing.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1493Oprava TV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2013, před 11 lety

Stanislav Hartl

Znění stížnosti

Na TV blikalo podsvícení.Opraváře jsem vybral, protože měl delší otvirací dobu. Opravář mi napsal mailem ( Typuji že bliká podsvícení. Tedy oprava v obvodech invertoru. Cenu odhaduji do 1200,-)Když jsem mu tv dovezl těsně před zavíračkou už říkal cena do 2000,- 2.den po11h přišla sms tv je opravená. Zaplatil jsem 1900,- Vyměněné špatné součastky jsem nedostal. Prý repase napětového modulu. Kdyby ho prý měnil celý stálo by to odost víc. Doma mi to nedalo a oddělal jsem zadni kryt tv a na plošném spoji jsou nové 4 odpory podlepené lepící páskou aby se nedotkly plošného spoje. Takže práce max 4h + součastky za 20kč. Je fakt, že ví kde hledat chybu. Tv funguje jak má 3.den jsem se byl zeptat jestli to nebylo drahy. Stál si za svym a že někdo kdo tomu nerozumí to nemuže posoudit.


Produkt

TV samsung le40b551a6wxxh verze sq02


Požadované řešení

sleva nebo aspoň upozornit ostatní na praktiky opravny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2013 15:19, před 11 lety

V případě, že je provedena oprava, mělo by být vydáno písemné potvrzení o opravě a zároveň potvrzení, které součástky jsou nové, protože na ně běží nová záruční doba 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Výše ceny opravy je smluvní - určuje se rozpočtem nebo odhadem dle §§ 635 a 636 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2014 10:54, před 11 lety

Dobrý den. S velkým odstupem času jsem zjistil, že je tu na mě stížnost, a navíc od zákazníka, od kterého bych spíše čekal pochvalu. Ano v emailu mám dotaz na nějakého samsunga s blikajícím display, ale křištálovou kouli nemám, abych mohl odhadnout přesně cenu na obecný dotaz. Zákazník již nepíše (ani mě to neřekl při příjmu), že již měl televizor v jiných servisech a nikde mu ho neopravili. Závada byla nepravidelná, dost těžko dohledatelná, málo se projevující, a navíc to jako vždycky spěchalo. Musel jsem tedy, na modulu zdroje udělat všechna možná opatření, kterými by to teoreticky mohlo být. Prostě kompletní repas zdroje, na který jako celek držím záruku. Zákazník si všiml jen čtyřech odporů, kterými to ale stejně nebylo. Zákazníkovi účtuji repas zdroje a držím záruku na celý zdroj. Když jsem tv vydával, tak jsem si nebyl úplně jistý, ale zákazník spěchal a já jsem chtěl vyhovět. Za 3-4 dny zákazník přišel, (já v domění že jde reklamovat opravu z důvodu trvající závady, ale omyl, reklamoval cenu). TV byl tedy konečně uspěšně opraven. Cenu opravy opravdu nečiní ani tak cena součástek, ale cena práce a čas nad televizorem strávený. Zákazník měl odhad do 2000,-Kč. Většinou je cena opravy nižší, ale v tomhle případě se odhadní ceně přiblížila, z důvodu časové náročnosti opravy. Zákazník upozornuje ostatní zákazníky nad nekalými praktiky mého servisu. Opravdu necítím sebemenší pochybení při této úspěšné opravě. Moje snaha je a bude spokojený zákazník. V tomhle případě se mi to kupodivu a bohužel nepovedlo. Ale troufám si tvrdit, že zákazník Hartl na můj servis nezanevřel a věřím, že se v případě problémů na náš servis zase obrátí. Aleš Liebicher ing. majitel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 20:42, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.