Společnost


Daniel Mišura

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14930Nevrácení peněz po odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2017, před 8 lety

Tomáš Polák

Znění stížnosti

Dne 17.1.2017 jsem od pana Daniela Mišury, e-shop elektronickeobojkypropsy.cz, zakoupil pro svého psa protištěkací obojek v hodnotě 1 280,- Kč. Tento výrobek mi však nevyhovoval, nevšiml jsem si při výběru jeho gumové provedení, preferoval jsem spíše látkové. Z tohoto důvodu jsem výrobek uvedenému prodejci vrátil ve 14 denní lhůtě od koupi na internetu. Výrobek jsem vrátil v originálním balení, s přiloženou fakturou a formulářem "Odstoupení spotřebitele", kde bylo uvedené číslo bankovního účtu, na kterou si přeji výše uvedenou prodejní částku poukázat. Dne 25.1. mi přišlo oznámení České pošty smskou, že uvedený prodjce balíček s obojkem převzal. Do dnešního dne mi prodejce peníze zpět nevrátil a na kontakt nereaguje. Tím se neoprávněně obohatil.


Produkt

Elektronický protištěkací obojek PET854


Požadované řešení

Vrácení částky 1 280,- Kč zpět na bankovní účet kupujícího


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2017 06:06, před 8 lety

Pokud bylo od smlouvy odstoupeno bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní, má prodávající povinnost spotřebiteli vrátit přijaté peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy.

Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. V daném případě již však bylo zboží prodávajícímu zpět odesláno. Prodávající je tedy povinen plnit. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se v prodlení a spotřebitel může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.

Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2017 22:08, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.