Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Přesto, že při přihlášení jsem zakázal prolongaci, smlouvu prodlužují. Přihlásil jsem se v říjnu minulý rok pouze na 14 dní, kartu mám na internetové platby zablokovanou. Stále chodí zprávy abych zaplatil, po zaplacení přišel e-mail abych zaplatil další platbu, na e-maily nereagují, pouze inkasní firma v Německu, která mi přes zaplacení a potvrzovací mail o příjmu peněz píše, že jsem nezaplatil.
V.I.P. členství jenjednanoc.cz
zrušení členství, eventuelně výpočet dlužné částky
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli uchovat si veškerou korespondenci se společností i důkaz o provedeném zákazu prolongace smluvního vztahu.
Pokud po spotřebiteli společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že dluh vůči společnosti skutečně existuje. Vymáhá-li společnost tento dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud bylo o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo vykonatelnosti. Teprve tehdy, když by na spotřebitele společnost podala žalobu, bude vhodné vyhledat služeb advokáta.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.