Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14933Jenjednanoc.cz bez prolongace, přesto požadují platbu dále

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2017, před 8 lety

Zdeněk Martin Růžička

Znění stížnosti

Přesto, že při přihlášení jsem zakázal prolongaci, smlouvu prodlužují. Přihlásil jsem se v říjnu minulý rok pouze na 14 dní, kartu mám na internetové platby zablokovanou. Stále chodí zprávy abych zaplatil, po zaplacení přišel e-mail abych zaplatil další platbu, na e-maily nereagují, pouze inkasní firma v Německu, která mi přes zaplacení a potvrzovací mail o příjmu peněz píše, že jsem nezaplatil.


Produkt

V.I.P. členství jenjednanoc.cz


Požadované řešení

zrušení členství, eventuelně výpočet dlužné částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2017 10:28, před 8 lety

Doporučujeme spotřebiteli uchovat si veškerou korespondenci se společností i důkaz o provedeném zákazu prolongace smluvního vztahu.

Pokud po spotřebiteli společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že dluh vůči společnosti skutečně existuje. Vymáhá-li společnost tento dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud bylo o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo vykonatelnosti. Teprve tehdy, když by na spotřebitele společnost podala žalobu, bude vhodné vyhledat služeb advokáta.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2017 11:43, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.