Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den!
Včera 23.2.2017 jsem si prohlížela stránku na internetu a najednou se mi objevilo hlášení o tom že mám zavirovaný telefon. Chtěla jsem to vymazat a na jednou mi přišla tato SMS:FOR ANTIVIRUS -7:289471845032:1
Kliknutím na Odeslat potvrďte, že chcete viry smazat.
Ve zmatku jsem to odklikla a přišla mi tato sms: Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Dekujeme Vam! Stazeni?: http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com.
Vůbec nechápu o co jde a ráda bych vysvětlení! Neexistuje ani telefonní kontakt!!!!
Děkuji Hospodková Martina
Antivirus za 99CZK. Dekujeme Vam! Stazeni?: http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com.
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohla by spotřebitelka také namítat neplatnost této smlouvy. Musela by prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitelka na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den paní Hospodková,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den!
Velice děkuji za vyřízení. Částka 99,- mi byla připsána zpět na můj bankovní účet.
Děkuji, Hospodková
Dobrý den paní Hospodková,
děkujeme za informaci o platbě a jsme rádi, že se situace vyřešila.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Hodnocení: