Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#14936Čtvrtá reklamace znovu neoprávněná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2017, před 8 lety

Kristýna Kiki

Znění stížnosti

Dobrý přepisuji starou stížnost a píši nové info.:Dobrý den,před rokem jsem koupila v obchodě telefon značky Samsung Galaxy grand neo plus duos+ pojisteni proti nahodilemu poskozeni.Od rijna je telefon uz na treti reklamaci se stejnymi problemy-restartuje se samovolne,vypina,sekne se obraz pri prehravani pisnicky,fotim a vypne se,seka se,vypadava aplikace a restartuje se nebo vypne.Pri druhe reklamaci jsme se s prodavacem na prodejne nedostali ani na zakladni obrazovku.Jak postupovat dale?Telefon me vysel celkem na 5000 Kč a je k ničemu,nedá se používat je nefunkční.


Produkt

Samsung Galaxy Grand Neo Plus Duos


Požadované řešení

Výměna zboží,vrácení peněz.

Nové info ze dne:23.2.-obdržela jsem sms že telefon je k vyzvednutí,reklamace neoprávněná a telefon dali zase jen do továrního nastavení.Mohu přijít se sepsaným Odstoupením od kupní smlouvy?Požaduji pouze vrácení peněz a to včetně 800 Kč za klamné připojištění které nikoho z nich nezajíma.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2017 11:02, před 8 lety

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat se všemi vytýkanými vadami. Tento údaj musí být taky uveden na reklamačním protokolu (obsah reklamace a odůvodnění zamítnutí reklamace). Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena včas a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit.

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné a zamítavé stanovisko řádně odůvodněno, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2017 11:45, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.