Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Asi 3 měsíce mi chodí v pravidelných intervalech reklamní sdělení na soukromý telefon.
Nic jsem si od společnosti WEBGOLF nekoupila, nijak společnost nekontaktovala. Tak jsem nejméně 2x volala na zákaznickou linku společnosti. Výsledkem bylo ujištění, že předají žádost o vyřazení z databáze do Prahy (z pardubické pobočky do pražské). Dále také emailem, kde jsem jasně vyjádřila nesouhlas s touto praktikou. Neúspěšně. Dříve chodila SMS označená zkratkou 7625, dnes pod konkrétním telefonním číslem.
Vyřazení z firemní databáze.
|
Tweet |
Spotřebitelka by měla písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Dobrý den paní Otáhalová,
číslo bylo přiřazeno na základě registrace, pokud si již nepřejte zasílat informace, určitě je možné údaje vyřadit z databáze. Bohužel zde nevidím žádnou komunikaci po emailu ani písemně. Pokud jste komunikovala s operátorkou, bohužel nejsem schopen tuto komunikaci ověřit. Rád bych Vás požádal o kontaktování na email jan@webgolf.cz, že si přejte vyřadit z naší databáze + konkrétní číslo. Obratem Vás vyřadíme. Případně písemně na adresu naší prodejny v Praze nebo Pardubicích.
Děkujeme a věřím, že toto řešení bude nejrychlejší.
S pozdravem a přáním hezkéo dne,
Jan Charvát, za WebGolf.cz
Děkuji za informaci!
Panu Charvátovi napíšu obratem email s mojí žádostí.
Děkuji za rychlé vyřízení.
S pozdravem
Otáhalová