Společnost


RODOCO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1494Neuznaná reklamace nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2013, před 11 lety

Jiří Kratochvíl

Znění stížnosti

Dobrý den,chceme stížnost na Firmu RODOCO s.r.o. sídlící na adrese: Denisova 354/II Jindřichův Hradec. Dne 27.3.2012 jsem s firmou prostřednictvím internetových stránek www.nejlevnejsihrackarna.cz uzavřel kupní smlouvu, podle § 612 A NÁSL. OZ. jednalo se o kočárek BABY LUX KING barva čoko-banán. Zakoupeného 4.4.2012. Kočárek zhruba po roce a půl začal vykazovat tyto vady:
A, Prasklá konstrukce ve sváru
B, Nekvalitní šev na nánožníku ,celkově se kočárek páře
C, Nastavitelná rukojeť nedrží v určité poloze při zátěži
D, Kočárek při jízdě vrže a zatáčí k jedné straně (doprava)

ještě bych chtěl podotknout,že s kočárkem bylo ježděno pouze po městě na zpevněném,rovném povrchu kočárek jsme používali 9 měsíců.

Jednání s firmou již od začátku bylo neochotné, nechtěli nám kočárek na reklamaci vzít. Tvrdili,že reklamovat kočárek po roce a půl je pozdě,dále že požadují nejdříve zaslání fotografie a podle fotografie teprve rozhodnou ,jestli se máme namáhat kočárek posílat.Jasně jsme jim vysvětlovali,že z fota se nic nepozná nicméně jak si přáli foto jsme zaslali.Napsali,že tedy máme kočárek poslat. Ve 30-ti denní zákonné lhůtě nám emailem napsali,že výrobce vadu neuznal,že jsme si to způsobili sami dokonce na portálu HEUREKA.CZ mě jednatel firmy obviňuje ,že jsme kočárek zdemolovali úmyslně.Nadává do vyčůránků,že chceme vrátit peníze,že nám dítě odrostlo a chceme si koupit sportovní kočárek.Nicméně nám napsali pouze, že se rozhodli opravit kočárek na své náklady .Opravený kočárek posílali až po uplynutí 30-ti denní lhůty.Požadovali jsme odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny v plné výši. Brání se tím,že kočárek posílali ve 30-ti denní lhůtě,že jsme schválně dopravci nezvedali telefon a neotvírali.Ale ten den nám kočárek nikdo nedovezl ani nikdo nevolal.Dokonce jsme volali do přepravní společnosti,která nám měla kočárek dovést a tam nám bylo sděleno, že vůbec kočárek od firmy nedostali do přepravy a objednávka byla stornovaná.Máme potvrzený důkaz zaslán na email.
Dále reklamace nebyla řádně vyřízena ,protože mi vůbec nezaslali písemné potvrzení o tom, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduji; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.
Napsali pouze že byl kočárek opraven na jejich náklady nic víc.Na to se firma brání,že tento reklamační protokol byl zasílán v krabici spolu s kočárkem,který podle jejich slov nám byl posílán v 30-ti denní lhůtě,což není pravda,jak jsem psal výše. I přes urgence z mojí strany vrátit peníze poslali kočárek znova,nepřevzal jsem si ho,chci odstoupit od kupní smlouvy.Jenže s Firmou se dohadujeme pouze přes emaily a nikam to nevede.
Popřípadě zájmu Vám mohu zaslat celou konverzaci e-mailem.


Produkt

Kočárek BABYLUX-KING barva čoko-banán


Požadované řešení

Chceme odstoupit od kupní smlouvy a vrátit kupní cenu a to v plné vyši


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2013 15:31, před 11 lety

V případě uplatnění reklamace je prodejce povinný vystavit spotřebiteli dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele reklamační protokol, ve kterém bude uvedeno datum uplatnění reklamace, vytčené vady, požadovaný způsob vyřízení reklamace atd.
Zároveň stanovisko výrobce není pro prodejce závazné. V případě, že prodejce reklamaci zamítne a zdarma výrobek opraví, jedná, jako by reklamaci uznal.
Odstoupit od kupní smlouvy lze v případě, že se na výrobku vyskytují 3 vady najednou, jedná se o vadu neodstranitelnou nebo reklamace není vyřízena ve 30ti denní lhůtě dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 10:01, před 10 lety

Společnost RODOCO s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.