Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.2.mi měl být doručen balík, po telefonické dohodě jsem se s konkrétním řidičem domluvila na den následující tedy na 24.2.
Ve 13.15h mi přišla sms zpráva doručovací pokus v 13-19h se nezdařil. Řidič prostě nepřijel, možná vůbec nenaložil.Od 13.15h jsem se snažila dovolat na poštu98,na číslo uvedené v sms, marně telefon byl vyvešený! Po vypátrání jiného čísla se mi po celoodpoledním volání podařilo dovolat na přepážku v17h.Slečna mi zdělila,že ona s tím nic neudělá,mám si volat na depo. Když jsem se jí zeptala, že by mohl být doručen ve večerních hodinách,řekla že už by se to nestihlo. A co mě šokovalo totálně, když mi sdělila, že balík se uložil na poštu až v 17h.Jak je to možné, když sms zpráva oznamující uložení přišla ve13.15?Kdybych si pro něj jela osobně, tak by tam stejně nebyl. Jedná se o konkrétní zásilku DR9619938755M.Podotýkám,že na této poště je standard nedoručovat zásilky,snažila jsem se to již několikrát telefonicky řešit s vedoucím této pobočky,ale nejen, že je neuvěřitelně arogantní až drzý, náprava se stejně nekoná. Vyvěšený telefon to už je totální vrchol. Slečna za přepážkou na můj dotaz proč, vedoucí vyvěsí tel. stroze odvětila-zvedat by ho měl to jo. Doufám, že na této pobočce konečně bude fungovat vše tak jak má, koneckonců si služby nemale platíme. Děkuji Heřmanová
Balík do ruky DR 9619938755M
Požaduji, vstřícnější přístup této pobočky. Pokud mám objednaný balík do ruky, byl do ruky opravdu doručen. Vyvěšený telefon, arogance, odkaz na depo nic neřeší, je věcí vedoucího, aby vše fungovalo jak má a ne aby si z nás zákazníků ČP dělala za naše peníze do nekonečna"dobrej den"
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Dle instrukcí zveřejněných na portálu veřejné správy mohou být poštovní služby reklamovány nejen odesílatelem, nýbrž i adresátem poštovní zásilky. Konkrétní postup, který vytvořili přímo pracovníci České pošty, je dostupný zde https://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/101/105/3881.html#obsah, přičemž za jeho správnost ručí Odbor komunikace generálního ředitelství České pošty, s.p.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman