Společnost


HANSCRAFT, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#14944Vracení poškozené infrasauny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2017, před 8 lety

Kamila Bočková

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupili jsme infrasaunu přes internet. Baliky jsme převzali od dopravce neponičené a tak jsme začali rozebírat.Hned u prvního balíku jsme našli viditelné vady a u druhého už to bylo neúnosné. Třetí jsme ani nerozbalili. Hned jsme kontaktovali prodejce.Vše probíhalo hladce, vstřícnost a ochota a odvoz poškozené sauny.Výměnu sauny jsme odmítli z obavy ,že i druhá zásilka bude stejný problém.Jelikož váží cca 200kg tak manipulace je dosti obtížná.Jediný problém byl kdo bude platit dopravu zpět.Oni nám ji naučtovali z důvodu odstoupení smlouvy, ale marně se jim snažím vysvětlit , že neodstupuji , ale jejich zboží neodpovídá kvalitě.Prosím kdo hradí v tomto případě dopravu?
Děkuji za odpověď
Bočková Kamila


Produkt

HANSCRAFT - LA PROVANCE Infrasauna pro tři až čtyři osoby


Požadované řešení

Vrácení částky 550,-Kč za odvoz poškozené a nekvalitní sauny.
Peníze si odečetli z peněz ,které nám již vrátili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2017 05:30, před 8 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli za to, že věc při převzetí nemá vady. Jestliže tomu tak není, může se spotřebitel domáhat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze i přiměřenou slevu.

V případě, že se jednalo o reklamaci pro nedodržení jakosti při převzetí, má spotřebitel v případě uznané reklamace právo na vrácení i poštovného na vrácení zboží jako nákladu spojeného s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2017 14:19, před 8 lety

Dobrý den,
že dodané zboží mělo drobné povrchové oděrky nepopíráme a byli jsme připraveni to řešit a také jsme to ihned po oznámení řešili. Dne 7.2.2017 bylo s manželi Bočkovými domluveno odstoupení od kupní smlouvy s tím, že jim ulehčíme práci a zařídíme jim přepravce na převoz zboží a že jim tato částka (550 Kč) bude z dobropisu odečtena. Potvrzuje to i paní Bočková, která v emailu ze dne 8.2.2017 napsala – cituji „Nezlobte se, ale pokud by byla sauna v pořádku, tak by jsme neodstupovali od smlouvy.“ Tedy záležitost jsme vyřizovali jako odstoupení od smlouvy. Dále to bylo potvrzeno tím, že si chtěli přijít zakoupit jiný model, tentokrát ne na dálku ale osobně po prohlédnutí všech dalších modelů. Toto se nestalo, hned po odeslání sauny k nám si zašli saunu koupit ke konkurenci – další potvrzení odstoupení od kupní smlouvy – tedy nejednalo se o reklamace (kde by čekali na vyřízení reklamace), ale o přímé odstoupení od kupní smlouvy.
S pozdravem T. Adámek, HANSCRAFT, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2017 04:53, před 8 lety

V daném případě bude záležet, jaké právo spotřebitelka uplatnila. Pokud by odstoupila od smlouvy uzavřené za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce vše, co od ní přijal (včetně nákladů na dodání zboží). Prodávající ale není povinen hradit náklady, které spotřebitelce vznikly v souvislosti s vrácením zboží zpět prodávajícímu, pokud o tom prodávající spotřebitelku předem informoval. Uplatnila-li však spotřebitelka úspěšně práva z vadného plnění (jak již bylo uvedeno výše, i v tomto případě může být jedním ze způsobů nápravy odstoupení od smlouvy), má spotřebitelka také právo na náhradu nákladů, které jí vznikly v souvislosti s uplatněním svých práv (např. poštovné).

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.2.2017 20:34, před 8 lety


Kamila Bočková

Dobrý večer,
po přečtení reakce pana Adámka jsem psala na reklamační oddělení HANSCRAFT,s.r.o. ,chtěla jsem vysvětlit jak se celá záležitost vyvíjela. Bohužel nikdo neodpovídá. Vyjádření pana Adámka na www.vasestiznost.cz se mi nelíbí,napadá mě, že jsem si hned koupila saunu u konkurence , což je čistě moje věc ať je to pravda nebo není. To, že jsem se s manželem chtěla podívat do prodejny a zjistit zda jsou všechny sauny nekvalitní nebo se jednalo opravdu o jeden špatný výrobek to je pravda ,ale bohužel pan Petřík mi na email neodpověděl ,tudíž jsem se domnívala, že o naší návštěvu nemá zájem. Při koupi sauny za 35000 Kč bych čekala kvalitní servis a jednání.Marně hledám reklamační řád na stránkách HANSCRAFT.Žádám o navrácení částky 550,- za odvoz velmi poškozené sauny.
S pozdravem Bočková Kamila

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2017 11:49, před 8 lety

Zpráva: Dobrý večer, řeším s Vaší společností vrácení poškozené sauny a následně odstoupení od smlouvy ( vrácení částky za odvoz nekvalitní a poškozené infrasauny) , ale bohužel nikdo mi z reklamačního oddělení neodpovídá. Dále se chci optat, na Váš reklamační řád , který jsem bohužel nikde nenašla. DĚKUJI BOČKOVÁ

Vážená paní Bočková,
opravdu nechápu, jak můžete říct, že s Vámi nikdo nekomunikuje. Pan Petřík to s Vámi řeší od prvopočátku. Ale řešení odstoupení od smlouvy není v jeho kompetenci, tudíž to musel předat kolegům a čekat na jejich vyjádření. Navíc musíte také počítat s tím, že pan Petřík i kolegové mají i jinou náplň práce, než jen čekat na příchozí email k vyřízení. Emaily se tedy vyřizují nárazově, tudíž je předpoklad, že na reakci musíte chvíli počkat – běžná praxe. Tím, že jste poslala emaily i několika dalším kolegům jste pouze reakční dobu prodloužila, neboť teď všichni zjišťují o co jde, zda to mají řešit atd. Využitím portálu Vašestížnost.cz jste navíc posunula jednání úplně mimo kompetenci pana Petříka. Mimochodem na zmíněné reklamační oddělení jste poslala email v pondělí odpoledne (tudíž těžko můžete čekat okamžitou reakci) a dnes je středa ráno a já Vám odpovídám, tj. prodleva jeden den.. ?! To považuji za standardní..
Je potřeba si uvědomit, že reklamace a odstoupení od kupní smlouvy jsou na pohled podobné, ale v zásadě rozdílné akty. Vy jste využila právo na odstoupení od kupní smlouvy, tudíž jsme tak podle toho postupovali. Reklamační řád na stránkách samozřejmě máme (viz link na VOP na našem webu), poukázal bych především na bod 5.7 Obchodních podmínek. Rovněž bych si dovolil připomenout, že o odečtení ceny dopravy za vrácení zboží jste byli panem Petříkem dopředu informováni a souhlasili jste s ním!
Vzhledem k tomu, že nemáme dále zájem ztrácet drahocenný čas tímto dopisováním, rozhodli jsme se, že Vám peníze za dopravu proplatíme. Nicméně dále trváme na tom, že z naší strany k pochybení při Vašem odstoupení od smlouvy nedošlo.
T. Adámek, HANSCRAFT, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.3.2017 11:56, před 8 lety


Kamila Bočková

Dobrý den ,
nikdy jsem nesouhlasila se zaplacením dopravy za odvoz nekvalitní a poškozené sauny. Zákon jste porušili už jen tím , že jste dodali zákazníkovi poškozené zboží. Je vaše povinnost odvést a dovést nové zboží( na Vaše náklady) a to do té doby než bude sauna v naprostém pořádku. ... ale při kvalitě kterou sauna měla, jsme s manželem nemohli riskovat další zklamání ... už jsme nevěřili , že bude vše v naprostém pořádku. Znovu opakuji : neodstupuji od smlouvy z důvodu , že jsem si koupi rozmyslela , ale z důvodu špatné jakosti sauny !!!
Děkuji
Bočková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2017 13:08, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 11:42, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.