Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14945Uplynutie reklamačnej doby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2017, před 8 lety

Milan Machara

Znění stížnosti

Dobrý deň.

16.1.2017 som reklamoval svoj NTB Acer V15 Nitro, s platnou zárukou v Uherskem Hradišti a doteraz mi nebola doručená žiadna správa ohľadom riešenia mojej reklamácie. Keďže som NTB odkúpil od predchádzajúceho majiteľa, ktorého meno je uvedené vo faktúre, z tohto dôvodu som 19.1.2017 zaslal mail spoločnosti CZC so zmenou kontaktných údajov,ako mi pracovník pobočky odporučil. Pracovník reklamácie mi odpísal, že doplnil kontaktné údaje. Pred 5 dňami som zaslal správu na reklamácie so žiadosťou o odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí, keďže 30 dňová lehota uplynula a podľa zákonu mám právo na vrátenie peňazí. Dnes je to už 39 dní od podania reklamácie a doteraz čakám na akúkoľvek správu. Z tohto dôvodu sa na Vás obraciam s prosbou o pomoc ohľadom mojej situácie, pretože CZC nemá žiaden záujem o riešenie danej situácie.

Ďakujem.

S pozdravom Milan Machara.


Produkt

Acer Aspire V15 nitro.


Požadované řešení

30 dňová doba na vybavenie reklamácie bola podľa zákona porušená a preto si vyhradzujem nárok na vrátenie peňazí za nákup NTB.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2017 05:00, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2017 12:01, před 8 lety

Dobrý den pane Machara.

Reklamace byla ukončena 1.2.2017 a majiteli zařízení (p.Marcel T.) byla odeslána zpráva. Vše bylo vyřešeno v souladu s OZ.

Děkuji za pochopení .
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.3.2017 22:58, před 8 lety


Milan Machara

Dobrý deň pán Stýblo.

19.1.2017 o 20:59 som zaslal vašej spoločnosti mail ohľadom zmeny kontaktných údajov. Citujem: „Dobrý deň.Pred par dňami som reklamoval ntb v uherskej hradisti,ktorý som kupil od predchadzajúceho majitela,ktoreho meno je uvedene vo fakture. Predajca v pri reklamacii mi odporucil tymto sposobom vas kontaktovat. Z dovodu oznamenia dokoncenia reklamacie mna a nie predchadzajuceho majitela, vas preto ziadam o zmenu kontaktnych udajov.

Zmena sa tyka faktúry číslo: xxx
Ide o ntb acer aspire V15 nitro.
Cislo zaznamu xxx
Chyba sa tyka prednej kamery,vetraku,wifi(pre overenie)
Kontaktne udaje aktualneho majitela
Milan Machara
tel. číslo
e-mail"

Pracovník spoločnosti mi následne 19.1.2017 o 22:53 zaslal správu, citujem: „Dobrý den pane Macharo,
údaje jsem do reklamace doplnil.
Děkuji
S přáním hezkého dne
Dominik Toman

Reklamační oddělení"

Kvôli tejto výmene mailov, nechápem prečo ste kontaktovali predchádzajúceho majiteľa a nie mňa,keď z e-mailovej komunikácie jasne vyplýva, že Milan Machara je aktuálny majiteľ a je bezpredmetné kontaktovať predchádzajúceho majiteľa. Takže pochybenie nevzniklo u mňa ako spotrebiteľa ale na strane spoločnosti CZC. Takže z pohľadu spotrebiteľa bola 30 dňová reklamačná doba podľa zákona porušená a preto si vyhradzujem nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí (okrem toho som spoločnosti zaslal 19.2.2017 ďalší e-mail na ktorý mi spoločnosť ani neodpísala)

Ďakujem za pochopenie.

Vopred Ďakujem dTest-u za posúdenie a vyjadrenie sa k mojej situácií.
S pozdravom Milan Machara.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2017 06:06, před 8 lety

Kupní smlouvou byly založeny práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím. Pokud kupující prodá věc, která byla předmětem zmíněné kupní smlouvy, další osobě, nepřecházejí práva a povinnosti z původního závazku automaticky na nového vlastníka věci. Prodávající tedy není povinen plnit třetí osobě, pokud tato osoba k tomu nemá právní důvod.

Takovým právním důvodem může být tzv. postoupení pohledávky. Při postoupení pohledávky dojde k přechodu práv a povinností ze smlouvy. Nový vlastník věci a kupující musí sjednat smlouvu o postoupení pohledávky. Toto mohou učinit i bez souhlasu prodávajícího. Byla-li pohledávka postoupena, nabývá nový vlastník věci všechna práva s pohledávkou spojená, tedy i právo uplatnit reklamaci. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3286/postoupeni-prav-z-vadneho-plneni.

Byla-li práva z vadného plnění převedena na nového vlastníka věci a společnost byla o postoupení práv na nového vlastníka informována, je společnost povinna plnit novému vlastníkovi.

K tomu, aby mohla být reklamace vyřízena včas, je také požadována potřebná součinnost spotřebitele. Pokud by spotřebitel uvedl nesprávné kontaktní údaje nebo by úmyslně mařil pokusy prodávajícího doručit mu zprávu o vyřízení reklamace, jde to k jeho tíži. Prodávající by však musel prokázat, že se opravdu pokoušel spotřebitele informovat o vyřízení reklamace na spotřebitelem uvedené kontaktní údaje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2017 10:10, před 8 lety

Dobrý den pane Machara.

Kolega vaše údaje do systému doplnil, ale to nás nezbavuje povinnosti kontaktovat majitele zařízení (což je osoba uvedena na kupní smlouvě). Pokud původní majitel podstoupí práva vám, budete kontaktován vy.

V tuto chvíli je notebook stále připraven k vyzvednutí na pobočce.
Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.3.2017 19:35, před 8 lety


Milan Machara

Hodnocení: