Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Stejný postup jako u několika desítek podvedených a několika, kteří uplatnili obdobnou stížnost prostřednictvím " VašeStížnosti.cz "
klikla jsem na ikonu internetu na mobil.tel. a otevřela se mi stránka, psalo to, pozor byl zachycen vir,chránit?, tak jsem se chtěla vrátit ale nebylo to možné tak jsem zadala šipkou zpět, ale pravděpodobně jsem to odklikla ,vůbec mě to neupozornilo na to, že je tato služba zpoplatněna a přišla mi tato sms. Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Děkujeme Vám. Stazeni?:http:/bit.ly/AndDef Podpora plateb:support@medianetpay.com.
Vyúčtování tescomobile.
Telefonní číslo 777 975 034
25.02.2017 09:28:42
90309099
99,00 Kč
Služby třetích stran
Vrácení částky 99,-Kč na č.ú. 1042178012/3030
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohla by spotřebitelka také namítat neplatnost této smlouvy. Musela by prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitelka na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den paní Mašková,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
CIslo uctu a telefonni cislo sem zaslala na mail infolinka@comgate.cz tak cekam co se bude dit dal. Maskova
Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku. Bude-li spor vyřešen, má spotřebitelka možnost stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Penize mi byli vraceny dekuji