Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#14946Podvodné odčerpání SMS platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2017, před 8 lety

Michaela Mašková

Znění stížnosti

Stejný postup jako u několika desítek podvedených a několika, kteří uplatnili obdobnou stížnost prostřednictvím " VašeStížnosti.cz "

klikla jsem na ikonu internetu na mobil.tel. a otevřela se mi stránka, psalo to, pozor byl zachycen vir,chránit?, tak jsem se chtěla vrátit ale nebylo to možné tak jsem zadala šipkou zpět, ale pravděpodobně jsem to odklikla ,vůbec mě to neupozornilo na to, že je tato služba zpoplatněna a přišla mi tato sms. Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Děkujeme Vám. Stazeni?:http:/bit.ly/AndDef Podpora plateb:support@medianetpay.com.


Vyúčtování tescomobile.
Telefonní číslo 777 975 034

25.02.2017 09:28:42
90309099
99,00 Kč
Služby třetích stran


Požadované řešení

Vrácení částky 99,-Kč na č.ú. 1042178012/3030


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2017 20:51, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohla by spotřebitelka také namítat neplatnost této smlouvy. Musela by prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2017 14:19, před 8 lety

Dobrý den paní Mašková,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2017 17:59, před 8 lety


Michaela Mašková

CIslo uctu a telefonni cislo sem zaslala na mail infolinka@comgate.cz tak cekam co se bude dit dal. Maskova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2017 05:29, před 8 lety

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku. Bude-li spor vyřešen, má spotřebitelka možnost stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.3.2017 08:53, před 8 lety


Michaela Mašková

Hodnocení:

Komentář: Penize mi byli vraceny dekuji