Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14947Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2017, před 8 lety

Jan Hora

Znění stížnosti

Dne 18. 12. 2015 jsem u společnosti Antalon zakoupil sportovní hodinky POLAR M400 včetně pásu na měření srdečního tepu.

Po necelém roce přestal tento pás fungovat. Zkusil jsem tedy vyměnit baterii. Pás se ovšem nepřipojil ani po výměně. Nebyl se schopen spojit ani s mobilním telefonem, se kterým fungoval předtím bezchybně.

Dne 30. 11. 2016 jsem tedy výrobek reklamoval, že nefunguje hrudní pás. Výrobce reklamaci přijal pod číslem 11720 a vyřídil ji dne 30. 12. 2016 zamítnutím - popisovaná závada se neprojevila.

Dne 17. 1. 2017 jsem si šel zboží převzít zpět. Bohužel hrudní pás se stále nebyl schopen spojit ani s hodinkami, ani s telefonem. Dokonce prodavač na pobočce zkusil spojit pás se svými telefony, opět neúspěšně.

Podal jsem tedy obratem (17. 1. 2017) další reklamaci č. 11926.

Dne 17. 2. 2017, tedy 31. den po podání druhé reklamace, mne prodejce vyzval, abych zaslal kompletní zboží, aby mohli tuto reklamaci řádně prošetřit.

Dne 18. 2. 2017 (den 32) jsem tedy odpověděl, že jim zařízení zaslat nehodlám, že pás používám s více výrobky a potřebuji, aby fungoval se všemi. Dále jsem napsal, že překročili zákonem danou lhůtu na vyřízení reklamace a že si přeji odstoupit od kupní smlouvy.

Dne 20. 2. 2017 (den 34) mi prodejce odpověděl, že reklamace byla ukončená se stejným výsledkem jako první. Dále mi napsal, že na základě § 19 odst. 3 předp. č. 634/1992 Zákona o ochraně spotřebitele a odstavce 8. reklamačního řádu obchodních podmínek naší společnosti prodloužili reklamační lhůtu na 60 dní.

Dne 21. 2. 2017 (den 35) jsem odpověděl, že lhůta na vyřízení reklamace se může prodloužit jen po vzájemné dohodě, kterou ale prodejce neučinil. Opět jsem zopakoval, že si přeji odstoupit od kupní smlouvy.

Dne 24. 2. 2017 (den 38) mi prodejce odpověděl, že původní reklamaci č. 11720 stihli ve lhůtě 30 dnů a jelikož jsem jim odmítnul zaslat kompletní zařízení, není možné odstoupit od kupní smlouvy.


Produkt

sportovní hodinky POLAR M400 HR včetně pásu na snímání srdčního tepu


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy, zaslaní peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2017 14:32, před 8 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Prodávající se tedy může se spotřebitelem dohodnout na prodloužení lhůty pro vyřízení reklamace, spotřebitel ale nemusí na tuto dohodu přistoupit (k automatickému prodloužení lhůty pro vyřízení reklamace uvedené v reklamačním řádu se nepřihlíží). Pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodl na prodloužení lhůty pro vyřízení reklamace, lhůta pro vyřízení reklamace v tomto případě marně uplynula 16. 2. 2017.

Marné uplynutí této lhůty pro vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2017 09:39, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.