Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
29.8.2016 jsem koupila tel.od samého začátku nefungoval.3x jsme ho vrátili.2x reklamaci uznali a přehráli softver,přesto tel nefungoval.vrátili jsme potřetí,reklamaci neuznali.Pořád stejná závada.nekomunikují, vždy tvrdí, že čekají na náhradní díl,nedodržují 30tidenní reklamační lhůtu.Teď vypršela třetí reklamace,nemáme telefon anim peníze. Při první reklamaci také nebyla dodržena 30tidenní rekl. lhůta, požadovali jsme odstoupení a vrácení peněz, nebylo nám umožněno.Toto jsme požadovali i u dalších reklamací, neúspěšně.Nekomunikují, neberou tel.
Sony Xperia Z3 Compact sigle sim (D5803)černý
telefon jsem koupila manželovi k narozeninám, ani jednou si nezatelefonoval, požaduji vrácení peněz, už nemám důvěru k této firmě.Trvá to dlouho.
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítl a spotřebitele o tomto informoval, považuje se reklamace za vyřízenou. Učinil-li tak prodávající prokazatelně ve lhůtě 30 dní od uplatnění reklamace, vyřídil reklamaci včas a spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě.
Prodávající je ale povinen po vyřízení reklamace spotřebiteli věc vydat. Pokud tak neučiní, může se spotřebitel domáhat vydání věci soudní cestou a zároveň může po prodávajícím žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s tím, že nebylo možné věc po dobu, kdy byla neoprávněně zadržovaná prodávajícím, využívat. Pokud prodávající reklamaci zamítá, musí však také řádně zdůvodnit, proč tak učinil. Pokud tak neučiní, nevyřídil reklamaci v souladu se zákonem.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.