Společnost


Relaxačně saunové centrum Harfa

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14951Nemožnost uplatnit voucher!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2017, před 8 lety

Martina Hospodková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem voucher "Celodenní romantický balíček pro 2 v nejkrásnějším českém relaxačním centru" přes slevový server Kouzelný děda ještě dříve, než bylo Relaxační centrum otevřeno.
Rezervaci jsem udělala s dostatečným předstihem na 27. 10. 2016. Bohužel jsme po příjezdu zjistili, že je centrum uzavřené a tento den nebude již otevřeno. Nikdo nás předem nekontaktoval, ani neupozornil i přesto, že centrum bylo uzavřeno i předchozí den. Jelikož jsme až z Hlinska, tak jsme do Prahy cestovali zbytečně.
Po několika hodinovém čekání jsme se dozvěděli, že z důvodu havárie bude centrum uzavřeno na dobu neurčitou a voucher, který měl platnost do
31. 12. 2016, nám bude prodloužen do následujícího roku nebo se nám vrátí peníze. Máme si prý zavolat.
Po telefonickém rozhovoru jsme se však dozvěděli, že voucher můžeme vybrat pouze do konce roku a žádná jiná náhrada nepřipadá v úvahu. Avšak problém byl v tom, že každý den do konce roku byl plně obsazen a nebyla tedy možnost voucher narychlo využít do 31. 12. 2016.
Sestra se tam s přítelem nějakým "zázrakem" dostala (měli štěstí, že si domluvili termín bez havárie), ale polovina z nabídky nefungovala, takže to vlastně za ty peníze ani nestálo. Ještě ke všemu jim celou dobu předhazovali, že to pro ně dělají zadarmo!


Produkt

RSC Harfa - Celodenní romantický balíček pro 2 v nejkrásnějším českém relaxačním centru


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2017 20:04, před 8 lety

Jelikož se podnikatel domluvil se spotřebitelem na termínu poskytnutí služby, za kterou již spotřebitel zaplatil, přijal tak závazek tuto službu poskytnout.

Strana, která se zavázala poskytnout službu v určitém termínu (důkazem může být emailová korespondence mezi spotřebitelem a společností), má povinnost tak učinit. Pokud se tak nestalo, může spotřebitel požadovat nápravu. Není-li to možné, znamená to podstatné porušení smluvních povinností. Podstatné je takové porušení povinností, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala (nemožnost využití služby).

Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna vrátit spotřebitelce přijaté peněžité plnění. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2017 09:42, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.