Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
firma Lidl vyhlásila 2016 předvánoční soutěž, kdy se sbíraly známky do kupónků vždy na jednu sadu příborů. Dali jsme si za cíl nasbírat pro nás všechny, abychom měli jako rodina sadu pro každého z nás. Před vánoci na pobočce V Korytech v Praze 10 převzali náš poslední kupon s nasbíranými body, ale řekli, že sady už jim došly a budou je posílat zákazníkům poštou. Uplynulo více než měsíc, a nic nedorazilo. Pokládáme to za nefér jednání, zákazníci byli nuceni utrácet opravdu hodně peněz, aby jednu bídnou sadu dostali, natož pak když to chtěli ve čtverém provedení.
dodání sady příborů, na kterou máme nárok, na adresu, kterou jsme jim uváděli
|
Tweet |
Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Dobrý den, paní Čermáková,
mrzí nás, že Vám příbor nedorazil. Žádostí o doposlání příborů k nám přišlo několik desítek tisíc nejen poštou, ale i po odevzdání přímo v prodejnách. Bohužel hodně zásilek nesplňovalo podmínky pro odeslání nedostatečný počet samolepek, chybějící vyplněné kartičky, špatně vyplněný formulář, nekompletní kontaktní údaje, apod.). Pokud jste obdržela méně sad příborů, než jste očekávala, nejspíše nebyly všechny uvedené podmínky splněny. Prosíme Vás proto o pochopení, že z toho důvodu již nebudeme další příbory zasílat.
Děkujeme a přejeme Vám pokud možno klidný zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den,
všechny podmínky jsme ovšem splnili, nalepené byly všechny známky a odevzdané ještě před ukončením soutěže v řádném termínu. Manžel na pokladně nechával na žádost pokladní naší adresu: Čermákovi,Ke Skalkám 3086/70, Praha 10, 106 00. Když požadoval nějaké potvrzení, byl ubezpečen, že to na tuto adresu přijde, že už prostě na prodejně došly.
Pokud firma Lidl vybírala kartičky s nesprávným počtem nálepek, je to snad chyba pokladních, kteří to od nich vzali! V Korytech na Praze 10 jsou dost striktní a nebylo by to tam bývalo ani možné.
Nasbírání bodů představovalo u vás opravdu utratit značné množství peněz. Už jenom na jednu sadu to bylo dost, a reklama celé alci nebyla formulována jasně, myslím, že hodně lidí se dalo nachytat na to, že dostanou za jeden zcela vyplněný kupon sadu šesti příborů pro celou rodinu! Nepamatuji se přesně, ale šlo o několikatisícovou hodnotu nákupu.
Jsme skutečně velice zklamáni a žádáme, abyste nám slíbenou sadu poslali.
H. Čermáková
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den, paní Čermáková,
k tomu, abyste splnila podmínky naší marketingové akce, bylo nutné zaslat kartičky s nalepenými nálepkami na adresu naší centrály spolu s řádně vyplněným formulářem. Právě proto, aby bylo možné zamezit případné ztrátě. Spousta obálek navíc s ohledem na jejich množství přišla poškozena. Z těchto důvodů mohlo dojít ke zmíněným nesrovnalostem.
Na všechny obdržené zásilky, které podmínky splňovaly, jsme příbory zaslali. To znamená, že Vámi zmíněné chybějící příbory již dodatečně zasílat nebudeme.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrá, tak jestli tomu dobře rozumím, jedná se o pochybení vaší zaměstnankyně, která zřejmě sama neodeslala kartičku s formulářem na vaši centrálu. Právě proto chtěl mít manžel záruku a chtěl od ní potvrzení, které nedostal. V celé akci postrádám lepší informovanost zákazníků: Měli jste po nich žádat, aby v případě, že příbory na pobočkách dojdou, sami odesílali poštou kupony na vaši centrálu. Akce nebyla dobře logisticky zvládnutá, mohli jste počítat s tím, že se odměny brzy rozdají, i s tím, že personál někde udělá chybu. Stále pokládám za vhodné a jedině správné, abyste dodrželi slovo a sadu nám poslali.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den, paní Čermáková,
naše zákazníky jsme o nutnosti zaslat vyplněné formuláře spolu s kartičkami a odpovídajícím počtem nálepek informovali. Právě tímto krokem jsme chtěli minimalizovat riziko ztráty zásilky a jak už jsme psali, desítky tisíc obálek rovněž na adresu naší centrály dorazilo.
Tuto informaci jste se mohla dočíst rovněž na formuláři, případně se na nás obrátit prostřednictvím naší zákaznické linky či facebookových stránek.
Naše stanovisko tak zůstává stejné a další příbory doposílat nebudeme.
Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný začátek nového týdne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den všem v dTestu,
děkuji vám za zprostředkování komunikace s Lídlem, bohužel svou chybu neuznali a příbory odmítli - viz jejich vyjádření výše - dodatečně zaslat.
Je možné, že někteří lidé jim posílali poštou neúplné kartičky apod., my jsme to ale odevzdávali přímo na prodejně v Korytech na Praze 10 prodavačce na pokladně, a to se mi jeví jako špatně pojatá akce. Zaměstnanci "jedou" v kampani stejně jako firma, když ji vyhlašuje, tedy pravidla mají být daná jasně a nemá v tom být binec. Je to zaběhaný řetězec a ne začátečníci.
Fakt, že k "naspoření" daného počtu bodů na jedinou sadu musel člověk utratit obrovské množství peněz (3.500,-! plus doplatit 20,-Kč), nutil ty, kteří to mysleli vážně a chtěli mít příbory pro celou 4 člennou rodinu, k tomu, že do vánoc nechali v Lídlu opravdu enormní částky. Co já mám známé, spokojili se jen s jednou sadou a víc toho nevybrali ze zjevných důvodů....
Pro mě jakožto zákaznici, která zde nakupuje od doby, kdy tento supermarket u nás postavili, je to velké zklamání a příště se do podobného soutěžení pouštět nebudu.
Se srdečným pozdravem
Hana Čermáková
ZDE VÁM KOPÍRUJI INFORMACE, KTERÉ NAJDETE NA INTERNETU:
Jedinečný dárek čeká zákazníky prodejen Lidl. Za své nákupy získají sadu příborů pro jednu osobu exkluzivní značky Thomas od firmy Rosenthal Group. Stačí získat sedm nálepek, každou za nákup nad 500 Kč, a doplatit symbolickou částku 19,90 Kč.
Lidl pribory
V období od 14. listopadu do 23. prosince mohou zákazníci prodejen Lidl získat dárek za své nákupy. Za každých 500 korun nákupu obdrží nálepku na speciální kartičku. Při odevzdání kartičky se sedmi nálepkami a doplatku částky 19,90 korun obdrží exkluzivní sadu příborů.
„Touto akcí navazujeme stejně jako v předchozích letech na náš úspěšný projekt Kuchyně Lidlu. I letos jsme tedy pro naše věrné zákazníky přichystali exkluzivní dárek. Připraveno máme celkem 300 tisíc sad příborů, každá sada obsahuje čtyřdílný příbor pro jednu osobu. Značka Thomas je zárukou vysoké kvality, takže věříme, že naše zákazníky potěší,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.
Nálepky je možné sbírat ve všech prodejnách Lidl v období od 14. listopadu do 23. prosince, případně do vyčerpání všech zásob. Dárková sada, již na obalu opět prezentuje tvář Kuchyně Lidlu, michelinský kuchař Roman Paulus, obsahuje čtyřdílný příbor pro jednu osobu z vysoce kvalitní nerezové oceli proslulé značky Thomas od firmy Rosenthal Group.
Zdroj a foto: Lidl
Dobrý den, paní Čermáková,
je nám líto, na našem stanovisku ovšem trváme. Příbory byly doposílány pouze v případě, že vyplněný formulář splňoval všechna kritéria a byl na adresu naší centrály zaslán poštou tak, jak na něm bylo uvedeno.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Lidl si tvrdošíjně stojí na svém, nemám, co bych k tomu už dodala. Pro mne to je poučení, že management této firmy rozhodně postrádá vstřícnost a neumí uznat svou chybu. Dalších soutěží se účastnit už nebudu. D-Testu děkuji za veškeré kroky, které jste podnikli.
S pozdravem
H. Čermáková
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.