Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#14959Neoprávněné odúčtování peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2017, před 8 lety

Zuzana Hlavenkova

Znění stížnosti

Dobrý den, na mobilu se mi objevilo aktualizace aplikace, což je bezne, klika jsem na aktualizaci a za chvíli mi přišla sms,a stáhnutí 99kc z kreditu, nic jsem si neobjednavala ani nevím o co se jedna,stejný problém tady již někdo resil.A paní uspesne dostala peníze zpet.Kopírují zde sms ktera mi přišla. Nakoupili jste Topwhatsapp za 99CZK. P?istup: http://bit.ly/G2UP89 Podpora plateb: support@medianetpay.com,bylo to z čísla 90309099


Produkt

Sms z cisla90309099


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2017 09:20, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohla by spotřebitelka také namítat neplatnost této smlouvy. Musela by prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2017 21:03, před 8 lety

Dobrý den paní Hlavenková,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.2.2017 21:05, před 8 lety


Zuzana Hlavenkova

Číslo účtu jsem již zaslala. Dekuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2017 21:16, před 8 lety

Dobrý den paní Hlavenková,

ano máte pravdu v pátek budeme refundovat částku 99 Kč na Váš účet.

Děkujeme. S pozdravem Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2017 19:13, před 8 lety


Zuzana Hlavenkova

Dobry večer, nic nepřišlo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2017 19:55, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2017 21:32, před 8 lety

Dobrý večer paní Hlavenková,


děkujeme za vaši reakci. Účetní oddělení odeslalo na Váš účet 99 Kč v pátek. Nicméně si myslíme, že platba by se měla připsat během zítra. Platba byla poslána klasickým bankovním převodem. Tímto by jsme Vás chtěli požádat o potvrzení zda se platba připsala.


Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.3.2017 19:17, před 8 lety


Zuzana Hlavenkova

Peníze přišli, děkuji moc za kladne vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2017 12:31, před 8 lety

Dobrý den paní Hlavenková,

děkujeme za informaci o platbě a jsme potěšeni, že jsme mohli vše vyřešit k Vaší spokojenosti.


S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.3.2017 14:25, před 8 lety


Zuzana Hlavenkova

Hodnocení: