Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, na mobilu se mi objevilo aktualizace aplikace, což je bezne, klika jsem na aktualizaci a za chvíli mi přišla sms,a stáhnutí 99kc z kreditu, nic jsem si neobjednavala ani nevím o co se jedna,stejný problém tady již někdo resil.A paní uspesne dostala peníze zpet.Kopírují zde sms ktera mi přišla. Nakoupili jste Topwhatsapp za 99CZK. P?istup: http://bit.ly/G2UP89 Podpora plateb: support@medianetpay.com,bylo to z čísla 90309099
Sms z cisla90309099
Vraceni penez
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohla by spotřebitelka také namítat neplatnost této smlouvy. Musela by prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitelka na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den paní Hlavenková,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Číslo účtu jsem již zaslala. Dekuji
Dobrý den paní Hlavenková,
ano máte pravdu v pátek budeme refundovat částku 99 Kč na Váš účet.
Děkujeme. S pozdravem Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobry večer, nic nepřišlo.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý večer paní Hlavenková,
děkujeme za vaši reakci. Účetní oddělení odeslalo na Váš účet 99 Kč v pátek. Nicméně si myslíme, že platba by se měla připsat během zítra. Platba byla poslána klasickým bankovním převodem. Tímto by jsme Vás chtěli požádat o potvrzení zda se platba připsala.
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Peníze přišli, děkuji moc za kladne vyřízení.
Dobrý den paní Hlavenková,
děkujeme za informaci o platbě a jsme potěšeni, že jsme mohli vše vyřešit k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Hodnocení: