Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
nefunguje společná anténa, správnce UPC ani 30 od nahlášení závady nereaguje
společná anténa
zajistit opravu v domě, bytě
|
Tweet |
Dle § 64 odst. 10 zákona o elektronických komunikacích je odnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem, je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 2 měsíců ode dne jejího doručení. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Dozorovým orgánem nad oblastí telekomunikací je Český telekomunikační úřad.
Vážená paní Strolená,
děkuji za Váš dotaz. Bohužel podle Vašeho příjmení neumíme zjistit další náležitosti Vašeho klientského účtu. Prosím kontaktujte nás prostřednictvím webového formuláře, moji kolegové z klientského centra Vám s vyřešením dotazu pomůžou. http://web.upc.cz/klpoz/cz/Index.aspx
S pozdravem
Juraj Gerbery
Public Policy Manager
UPC Česká republika
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.