Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#1496Nefungující anténa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2013, před 11 lety

Irena Strolená

Znění stížnosti

nefunguje společná anténa, správnce UPC ani 30 od nahlášení závady nereaguje


Produkt

společná anténa


Požadované řešení

zajistit opravu v domě, bytě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2013 15:09, před 11 lety

Dle § 64 odst. 10 zákona o elektronických komunikacích je odnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem, je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 2 měsíců ode dne jejího doručení. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Dozorovým orgánem nad oblastí telekomunikací je Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2014 13:51, před 11 lety

Vážená paní Strolená,

děkuji za Váš dotaz. Bohužel podle Vašeho příjmení neumíme zjistit další náležitosti Vašeho klientského účtu. Prosím kontaktujte nás prostřednictvím webového formuláře, moji kolegové z klientského centra Vám s vyřešením dotazu pomůžou. http://web.upc.cz/klpoz/cz/Index.aspx

S pozdravem

Juraj Gerbery
Public Policy Manager
UPC Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 11:56, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.