Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#14965Účtování ANTIVIRU, který jsem si neobjednala

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2017, před 8 lety

Marcela Klemová

Znění stížnosti

Dne 25.2.2017 v 19,44 hod. při prohlížení internetu na mobilním telefonu se objevila informace o zavirování telefonu.
Okno nešlo zavřít jinak nežli kliknout na odkaz slibující odvirování.
For Antivir 6: 1488048208 mb 29618197157 : 89-
Poté byla stržena částka 99,- Kč s následující SMS zprávou z čísla telefonu 90309099.
Nakoupili jste Antivirus za 99,- Kč. Stažení ?
Tuto aplikaci jsem nestáhla.
Z důvodu neoprávněného naúčtování poplatku za antivirus, který jsem si neobjednala , požaduji vrácení částky 99,- Kč.


Požadované řešení

Požaduji vrácení částky 99,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2017 08:59, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohla by spotřebitelka také namítat neplatnost této smlouvy. Musela by prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2017 21:01, před 8 lety

Dobrý den paní Klemoová,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.2.2017 21:52, před 8 lety


Marcela Klemová

Děkuji týmu infolinky ComGate Payment,a.s. za rychlé řešení.
Číslo mobilního telefonu a bankovní účet zasílám na uvedený e-mail.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2017 04:37, před 8 lety

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku. Bude-li dosaženo smírného řešení, má spotřebitelka možnost případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.3.2017 08:41, před 8 lety


Marcela Klemová

Hodnocení:

Komentář: Neoprávněně naúčtovaný poplatek 99,- Kč byl dnes připsán na můj účet. Děkuji dTestu za pomoc při řešení mé stížnosti.