Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Prohlížel jsem si stránku na internetu a najednou se mi objevilo hlášení o tom že mám zavirovaný telefon. Chtěl jsem to vymazat a na jednou mi přišla tato SMS:FOR ANTIVIRUS -6:14879732527mb11674074428:89-
Kliknutím na Odeslat potvrďte, že chcete viry smazat. Tak jsem to odklikl a přišla mi tato sms:Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Dekujeme Vam! Stazeni?: http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com. . Děkujeme Vám. Stazeni?:http:/bit.ly/AndDef.
Jedná se o podvod.Chci vrátit peníze.
Když jsem to chtěl řešit na info lince T-Mobile, tak mi řekli, že to není jejich problém a že není jejich problém, když někdo podvádí jejich zákazníky a že si mám najít řešení na internetu.
Podukt
Antivirus FOR ANTIVIRUS -6:14879732527mb11674074428:89- za 99 Kč, placena služby bez upozornění a ve finále žádná služba není provedena.
Podukt Antivirus FOR ANTIVIRUS -6:14879732527mb11674074428:89- za 99 Kč - finále žádná služba není provedena.
Požadované řešení
1/ vrácení peněz
2/ zabránění dalšímu podvodnému jednání
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den pane Málku,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.