Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14973Změna pravidel u akce s deskovými hrami Hasbro

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 24 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2017, před 8 lety

Jan Eberle

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 27.2.2017 jsem nakoupil v obchodním domě Albert sídlícím v OC Šantovka v Olomouci a přes mou výzvu jsem u pokladny neobdržel body do akce s deskovými hrami Hasbro. Pokladní mě upozornila na to, že akce skončila dříve kvůli vyprodání her, a že tedy žádné body nedostanu. Přešel jsem tedy k oddělení informací s dotazy ohledně této akce a bylo mi vysvětleno, že hry byly vyprodány, a proto akce skončila. Na mou námitku ohledně zcela zaplněného regálů právě těmito hrami, který stojí právě u tohoto oddělení, jsem dostal informaci, že obchod obdržel novou zásilku her. Znovu jsem se tedy tázal, jestli mohu za svůj nákup dostat body, a opět mi bylo řečeno že body nedostanu, a že akce trvá pouze do zítra 28.2.2017.
Cítím se být podveden, neboť prodejnu Albert jsem si vybral právě kvůli této akci a upřednostnil jsem jí před konkurenčními obchody, které jsou k mému domovu blíže.
Dále bych se chtěl zeptat co bude s plným stojanem her v této prodejně? Budou hry sloužit jako nepeněžité bonusy pro zaměstnance prodejny?
Děkuji Eberle


Produkt

Akce s deskovými hrami Hasbro


Požadované řešení

Rád bych obdržel hru Monopoly, kvůli které jsem body sbíral.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2017 09:14, před 8 lety

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat spotřebiteli a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.