Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 27.2.2017 jsem nakoupil v obchodním domě Albert sídlícím v OC Šantovka v Olomouci a přes mou výzvu jsem u pokladny neobdržel body do akce s deskovými hrami Hasbro. Pokladní mě upozornila na to, že akce skončila dříve kvůli vyprodání her, a že tedy žádné body nedostanu. Přešel jsem tedy k oddělení informací s dotazy ohledně této akce a bylo mi vysvětleno, že hry byly vyprodány, a proto akce skončila. Na mou námitku ohledně zcela zaplněného regálů právě těmito hrami, který stojí právě u tohoto oddělení, jsem dostal informaci, že obchod obdržel novou zásilku her. Znovu jsem se tedy tázal, jestli mohu za svůj nákup dostat body, a opět mi bylo řečeno že body nedostanu, a že akce trvá pouze do zítra 28.2.2017.
Cítím se být podveden, neboť prodejnu Albert jsem si vybral právě kvůli této akci a upřednostnil jsem jí před konkurenčními obchody, které jsou k mému domovu blíže.
Dále bych se chtěl zeptat co bude s plným stojanem her v této prodejně? Budou hry sloužit jako nepeněžité bonusy pro zaměstnance prodejny?
Děkuji Eberle
Akce s deskovými hrami Hasbro
Rád bych obdržel hru Monopoly, kvůli které jsem body sbíral.
|
Tweet |
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat spotřebiteli a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.