Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#14974Klamání spotřebitele, neoprávněné účtování poplatku za neobjednanou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2017, před 8 lety

Martina Fišerová

Znění stížnosti

Syn 10 let na svém telefonu při procházení stránek google play dostal hlášení o zavirování mobilu. Se stránkou nešlo nic dělat, po pokusu otevřít přišla sms zpráva o ceně služby 99 kč. Služba nebyla objednána ani využita, ale poplatek jsem našla na vyúčtování. Syn dostal poučení jak se chovat při používání mobilu. Následující měsíc se poplatek objevil na vyúčtování od vodafone znovu, již bez sms zprávy. Žádám proto o zrušení služby u telefonního čísla 774038184 a zároveň vrácení sumy 198 kč na účet.


Produkt

Sms zpráva antivir


Požadované řešení

Vrácení poplatku za neobjednané a nevyužité služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2017 08:35, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2017 12:02, před 8 lety

Dobrý den paná Fišerová,


společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 198 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2017 06:16, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 08:48, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.