Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
V listopadu 2016 mě kontaktovala pracovnice Vodafonu s ,,výbornou nabídkou,, datových sim karet v akci za 399kč. . Na mou otázku zda se bude jednat o jednorázovou platbu a pak už pouze mé tarify mi toto potvrdila . Bohužel každý měsíc mi na faktuře naskakuje paušál 399 kč za datové simky . Nemám o toto zájem a žádám o výpověď a zrušení datových sim karet případně nastavení tak jak bylo přislíbeno a slevu za již dvakrát vyúčtované poplatky 2x399kč, protože si myslím že ze strany pracovnice se jednalo o vědomý podvod.
Po reklamaci standardně na Vodafonu : Bohužel ale měl jste odstoupit od smlouvy do 30 dnů, teď musíte být u nás 2 roky . Jak jsem měl odstoupit když jsem netušil do 60 dne než mi přišla druhá faktura že je tam nějaký problém ?
2 datové sdílené SIM karty , 4GB dat v akci za 399 kč .
1) Dodržení nabídky kterou jsem dostal, tedy již neplatit daný páušál 399kč a ponechat si datovou kartu dál s tím že dále budu mít na svých fakturách pouze 3 telefonní čísla se současnými tarify a dataovou kartu zdarma
2) Nebo zrušení smlouvy u datových karet a to bez poplatku, protože mě pracovnice přivedla v omyl a to ať vědomě nebo nevědomě . Pokud ale vědomě tak se jedná o jednoznačný podvod
|
Tweet |
Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Pokud tedy byla mezi spotřebitelem a zaměstnancem společnosti uzavřena smlouva (změna smlouvy) za určitých podmínek, musí toto společnost respektovat.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Dobrý den, pane Pavloviči,
je mi líto, že došlo k nedorozumění. Když uzavíráte smlouvu na dobu určitou, vždy Vás o tom informujeme - uzavření smlouvy navíc potvrzujete aktivačním kódem, který posíláme spolu se všemi základními informacemi o smlouvě a jejím trvání.
Pokud přesto s naším postupem nesouhlasíte, můžete podat reklamaci. Nevím, jakým způsobem jste se na nás obracel, proto pro jistotu dodávám, že reklamaci je možné podat přes Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ nebo poštou na adresu našeho sídla. Jestli jste se na nás obracel jedním z těchto způsobů a máte odpověď od Reklamačního oddělení, jde o naše konečné stanovisko. V případě nesouhlasu s ním máte právo postupovat podle postupu, který Vám radí dTest.
Přeji Vám hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den pane Ullmane
,,je mi líto, že došlo k nedorozumění. Když uzavíráte smlouvu na dobu určitou, vždy Vás o tom informujeme - uzavření smlouvy navíc potvrzujete aktivačním kódem, který posíláme spolu se všemi základními informacemi o smlouvě a jejím trvání,,
Za mne, nic jiného jsem od vás neočekávat. Tuto větu máte všichni skvěle naučenou. Už jsem ji dostal jako odpověď 4x . Bohužel nikdo nechápe o co mi jde. Chtěl jsem pouze aby si někdo poslechl nahraný rozhovor s Vaší pracovnicí, kde o uzavření nové smlouvy nepadlo ani slovo. Pouze o závazku na dva roky k současným telefonním číslům. Na mou otázku zda se jedná o jednorázovou platbu mi odpověděla že ano a pak už stačí dodržet minimální útratu. Vzhledem k faktu že mé vyúčtování je kolem 1100kč/měsíčně jsem jí řekl OK . Potvrdila mi že žádné další platby platit nebudu. Tím si myslím že se jednalo o úmyslný podvod a pokud váš zaměstnanec jménem Vodafonu podváděl, podvádí tím i Vodafon samotný. Myslel jsem si že Vodafone je slušná firma, bohužel už začínám pochybovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.