Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den
Bohužel jsem také naletěl na podvodné stránky seznamky singleflirt.cz provozované společností Dateyard AG, kdy mi bylo automaticky prodlouženo VIP členství, aniž bych o tom jakýmkoliv způsobem byl informován a až po přečtení všeobecných podmínek jsem zjistil, že musím vypověď predplatného zaslat na fax, který bohužel ani nefunguje. Účet jsem si smazal,ale peníze odchází dál. Jak mám dál postupovat, aby mi už neodcházely peníze z účtu a nestal bych se obětí soudních tahanic..
Produkt
Internetová seznamka singleflirt.cz
Požadované řešení
Vypovězení smlouvy a zrušení VIP členství
Vypovězení smlouvy a zrušení VIP členství
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti musí být zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky vypovězen ve lhůtě 14 dnů před uplynutím doby členství. Pokud smlouvu spotřebitel nevypoví v řádné lhůtě, prodlužuje se v souladu s předchozím zvoleným balíčkem uživatele. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět.
Pokud by zkracovala společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy (nefunkční fax) pak se nemůže dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy, faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel zažádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení VIP členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.