Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dal jsem do reklamace svůj mobilní telefon u firmy Handy mobil z důvodu nenabíjení bez viditelných poškození telefonu a konektoru (vše vyfoceno před předáním do reklamace) Při přijetí do reklamace také nezjistil technik reklamačního oddělení žádné viditelné poškození (sepsán přijímací protokol bez viditelných závad). Telefon se z reklamace vrátil potlučený (prasklé sklíčko displaye v pravém horním rohu, sploštělý pravý horní roh telefonu, jde špatně zavírat z důvodu sploštělého rohu krytka napájecího konektoru a to hlavní střed konektoru je násilím vpáčen dovnitř telefonu kde je zapříčený). Verdikt reklamace zní: telefon je mechanicky poškozený kdy je utržený konektor z desky a tak je závada neopravitelná a nevztahuje se na ní reklamace. To, že poškození vzniklo u nich v době reklamace, jelikož na mnou pořízených foto před předáním do reklamace poškození nejsou a také na přijetí do reklamace není popsána technikem žádná viditelná závada, nikoho nezajímá. Vyjádření technika na servisu je, že tam asi střed konektoru sám zapad, ikdyž je viditelné, že je tam zpříčený násilím a není uvolněný. Telefon jsem dal opět do reklamace z důvodu neodpovídajícího stavu před předáním do reklamace. Reklamacemi telefonu jsem strávil dva měsíce bez výsledku. Do dnešního dne semnou nikdo nechce poškození telefonu vzniklé v reklamaci řešit, ikdyž jsem na radu jejich technika zaslalna firmu HandyMobil email s popisem události, na který mi nikdo neodpověděl. Všiml jsem si, že je na protokolu ve spodní části malým písmem napsáno, že doba na reklamaci je 30 dní, ale že souhlasíte s tím, že když se bude jednat o vyjmečný případ tak je tato doba prodloužena na 60 dní. A také to když se Vám nikdo neozve, jedná se o vyjmečný případ a tak platí 60 dní (tuto část jsem si nechal vyškrtnout). Po druhé neuznané reklamaci jsem si telefon zatím nevyzvedl, ale nevím co mohu dělat dál, protože v reklamačním oddělení se všichni tváří, že je vše vyřešeno a nikdo se semnou nechce bavit o způsobu narovnání. Telefon jsem odnesl do reklamace sice se slabou baterií, ale po vrácení již nešel vůbec spustit. V návodu je uvedeno, že se baterie nemá nechat úplně vybít, protože by mohlo dojít k její poškození. Mobilní tel je cca 60 dní vybitý úplně což mohlo baterii poškodit (toto jsem nemohl ověřit)
Mobilní telefon NOKIA Lumia 800 černá
Telefon není možné uvést do původního stavu, proto žádám o navrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že prokazatelně dojde k poškození výrobku v průběhu reklamačního řízení, má spotřebitel právo na uplatnění náhrady škody dle § 421 občanského zákoníku. Dle tohoto ustanovení je prodejce povinný dát výrobek do původního stavu, v jakém byl předán k reklamaci. Pokud to nelze, je povinný nahradit způsobenou škodu v penězích.
Společnost Handy Mobil s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.