Společnost


Garuma s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14984Neoprávněné nabízení služeb hotelu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2017, před 8 lety

Eva Viktorinová

Znění stížnosti

Dobrý den, řeším také poukaz od Nákup v Akci, hotel mi nechce poukaz vzít, ale navrhuje řešení, že zaplatím 500 Kč a pojedeme v termínu jím určeným. Dovolávala jsem se spravedlnosti s tím, že mají s nákup v akci na zprostředkování smlouvu, ale oni tvrdí, že Nákup v akci nabízel jejich pobyty neoprávněně a žádnou smlouvu spolu neměli. Dá se proti tomu nějak bránit?


Produkt

voucher chci uplatnit v penzionu Pepovka


Požadované řešení

ubytování v penzionu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2017 15:16, před 8 lety

Pokud společnost Garuma s.r.o. opravdu jednala za provozovatele hotelu bez toho, aby k tomu byla oprávněna, jedná se o nepřikázané jednatelství. Kdo jedná bez příkazu, jdou k jeho tíži následky z toho vzniklé. Spotřebitelce proto doporučujeme, aby přihlásila svou pohledávku do insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=174D08BB3E584EEDB23AC907819D8B89). Více informací o podání přihlášky je možné vyhledat na webové adrese: http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html

Vyjde-li během insolvenčního řízení najevo, že mezi společností Garuma s.r.o. a provozovatelem hotelu byl přeci jenom platně sjednaný závazek, může se spotřebitelka domáhat plnění po provozovateli hotelu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2017 12:09, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.