Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, řeším také poukaz od Nákup v Akci, hotel mi nechce poukaz vzít, ale navrhuje řešení, že zaplatím 500 Kč a pojedeme v termínu jím určeným. Dovolávala jsem se spravedlnosti s tím, že mají s nákup v akci na zprostředkování smlouvu, ale oni tvrdí, že Nákup v akci nabízel jejich pobyty neoprávněně a žádnou smlouvu spolu neměli. Dá se proti tomu nějak bránit?
voucher chci uplatnit v penzionu Pepovka
ubytování v penzionu
|
Tweet |
Pokud společnost Garuma s.r.o. opravdu jednala za provozovatele hotelu bez toho, aby k tomu byla oprávněna, jedná se o nepřikázané jednatelství. Kdo jedná bez příkazu, jdou k jeho tíži následky z toho vzniklé. Spotřebitelce proto doporučujeme, aby přihlásila svou pohledávku do insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=174D08BB3E584EEDB23AC907819D8B89). Více informací o podání přihlášky je možné vyhledat na webové adrese: http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html
Vyjde-li během insolvenčního řízení najevo, že mezi společností Garuma s.r.o. a provozovatelem hotelu byl přeci jenom platně sjednaný závazek, může se spotřebitelka domáhat plnění po provozovateli hotelu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.