Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.1.2017 jsem odeslala zpět boty v originál krabici podle pokynu Czechmoda.com,a odeslala jsem na adresu Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava,Ty Vám boty předaly.Ke zboží prosím přiložte průvodní list, ve kterém uveďte Vaše jméno, číslo objednavky, důvod výmeny. Na naši emailovou adresu číslo Vašeho bankovního účtu pro vrácení penez a jméno to vše jsem splnila vše mám k dispozici i foto.Volaly jsme na poštu do Jihlavy tam nám zdělily že balik je už v Czechmoda,ale Czechmoda nám pezize ještě nevratila psaly jsme i Czechmoda ale ty nám neodepsaly,
Čislo objednavky : CZ-09122016-81777 Kod South Yacht Club 0303 Tmavě modré pánské kotníkové boty Rozměry výrobku :40-858,00 Cena :
Na reklamaci by měly reagovat a odepsat,abych věděla na čem sem,do krabice jsem vložila dopis s č.ú.a tel a nereagovaly na nic myslím si že je to ostuda jejich firmy kde jsem si už obědnavala a vše bylo v pohodě moc mě to mrzi že to neřeši
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva s podnikatelem uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet), má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Odstoupila-li takto spotřebitelka od kupní smlouvy, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce všechny přijaté peněžní prostředky (včetně nákladů na dodání zboží) do čtrnácti dnů od doby, co bylo od kupní smlouvy odstoupeno.
Prodávající není povinen vracet přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka zboží vrátí, nebo alespoň prokáže, že zboží bylo prodávajícímu již zasláno. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka navíc žádat také zákonný úrok z prodlení.
Odstoupila-li spotřebitelka takto od smlouvy, ale společnost stále nevrací peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.