Společnost


Vulcain Int LTD

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14985Nedodání peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2017, před 8 lety

Jaroslava Hošková

Znění stížnosti

Dne 13.1.2017 jsem odeslala zpět boty v originál krabici podle pokynu Czechmoda.com,a odeslala jsem na adresu Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava,Ty Vám boty předaly.Ke zboží prosím přiložte průvodní list, ve kterém uveďte Vaše jméno, číslo objednavky, důvod výmeny. Na naši emailovou adresu číslo Vašeho bankovního účtu pro vrácení penez a jméno to vše jsem splnila vše mám k dispozici i foto.Volaly jsme na poštu do Jihlavy tam nám zdělily že balik je už v Czechmoda,ale Czechmoda nám pezize ještě nevratila psaly jsme i Czechmoda ale ty nám neodepsaly,


Produkt

Čislo objednavky : CZ-09122016-81777 Kod South Yacht Club 0303 Tmavě modré pánské kotníkové boty Rozměry výrobku :40-858,00 Cena :


Požadované řešení

Na reklamaci by měly reagovat a odepsat,abych věděla na čem sem,do krabice jsem vložila dopis s č.ú.a tel a nereagovaly na nic myslím si že je to ostuda jejich firmy kde jsem si už obědnavala a vše bylo v pohodě moc mě to mrzi že to neřeši


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2017 17:03, před 8 lety

Pokud byla kupní smlouva s podnikatelem uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet), má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Odstoupila-li takto spotřebitelka od kupní smlouvy, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce všechny přijaté peněžní prostředky (včetně nákladů na dodání zboží) do čtrnácti dnů od doby, co bylo od kupní smlouvy odstoupeno.

Prodávající není povinen vracet přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka zboží vrátí, nebo alespoň prokáže, že zboží bylo prodávajícímu již zasláno. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka navíc žádat také zákonný úrok z prodlení.

Odstoupila-li spotřebitelka takto od smlouvy, ale společnost stále nevrací peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2017 12:10, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.