Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před vánocemi jsem si objednala přes e-shop proutěný prádelní koš,bohužel jsem nebyla spokojená s kvalitou zboží a tak jsem koš vrátila 13.12.2016 vrátila zpět na jejich pobočku do Otrokovic.Když peníze do konce ledna nepřišly na účet,tak jsem jim napsala e-mail,na který mi odpověděli že reklamace byla vyřízena a platbu prověří. Od té doby se nikdo neozval, neberou telefony a peníze na účtu také nejsou.
D13707 Koš prádelní proutěný 47x35x55 cm s víkem HOME
Vrácení pěnez za výrobek + poštovné celkem 788,00 kč
|
Tweet |
Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. V daném případě však již spotřebitelka zboží prodávajícímu vrátila, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Spotřebitelka nás informovala, že bylo dosaženo požadovaného řešení. Stížnost proto uzavíráme.