Společnost


Antuš Jan, Mgr.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1499Neuhrazení dlužné částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2013, před 11 lety

Irena Hrušková

Znění stížnosti

Dobrý den,

v eshopu u společnosti Masea jsem objednala masérský set MASEA 5 KOMPLET za 5500,-Kč plus poštovné 350,-Kč, odstoupila jsem od smlouvy dle zákona do 14 dnů a vrátila jsem ho hned 2.den dodavateli, spol. MASEA, Mgr. Antušovi.

Zaslala jsem také Mgr.Antušovi z firmy Masea doporučené dopisy s výzvou, aby peníze zaslal na mé konto zpět. Dodnes se tak nestalo.

Poslala jsem mu PŘEDŽALOBNÍ VÝZVU, kterou si však nevyzvedl a tento doporučený dopis i s dodejkou přišel zpět na mou adresu neotevřen.

I přes zveřejnění na internetu a Vámi provedenou výzvu se mnou dodnes nikdo nenavázal z této společnosti kontakt, je to zcela naopak, na mé výzvy mi nikdo neodpovída a doporučené dopisy, které jsem této společnosti poslala, se mi vrací neotevřené zpátky.

Poraďte prosím, jaké další kroky mám podniknout.

Děkuji,

s pozdravem,

Irena Hrušková


Produkt

MASÉRSKÝ KOMPLET MASEA 5-masážní stůl, válec, půlválec, stolička


Požadované řešení

Uhrazení dlužné částky na mé konto


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2013 09:48, před 11 lety

Dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku má spotřebitel právo, pokud uzavřel smlouvu prostřednictvím komunikace na dálku, odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že spotřebitel odstoupí, je prodejce povinný vrátit uhrazené finanční částky ve lhůtě 30 dnů od doručení odstoupení dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitel krom uhrazení pohledávky může žádat i úroky z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2013 17:51, před 11 lety

Spotřebitelka dnes zaslala následující zprávu: "Vyřešení sporu mimosoudně se dnes podařilo, dodavatel poukázal dlužnou částku na můj účet. Děkuji dTestu za pomoc a zásah!!!"

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.