Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v eshopu u společnosti Masea jsem objednala masérský set MASEA 5 KOMPLET za 5500,-Kč plus poštovné 350,-Kč, odstoupila jsem od smlouvy dle zákona do 14 dnů a vrátila jsem ho hned 2.den dodavateli, spol. MASEA, Mgr. Antušovi.
Zaslala jsem také Mgr.Antušovi z firmy Masea doporučené dopisy s výzvou, aby peníze zaslal na mé konto zpět. Dodnes se tak nestalo.
Poslala jsem mu PŘEDŽALOBNÍ VÝZVU, kterou si však nevyzvedl a tento doporučený dopis i s dodejkou přišel zpět na mou adresu neotevřen.
I přes zveřejnění na internetu a Vámi provedenou výzvu se mnou dodnes nikdo nenavázal z této společnosti kontakt, je to zcela naopak, na mé výzvy mi nikdo neodpovída a doporučené dopisy, které jsem této společnosti poslala, se mi vrací neotevřené zpátky.
Poraďte prosím, jaké další kroky mám podniknout.
Děkuji,
s pozdravem,
Irena Hrušková
MASÉRSKÝ KOMPLET MASEA 5-masážní stůl, válec, půlválec, stolička
Uhrazení dlužné částky na mé konto
|
Tweet |
Dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku má spotřebitel právo, pokud uzavřel smlouvu prostřednictvím komunikace na dálku, odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že spotřebitel odstoupí, je prodejce povinný vrátit uhrazené finanční částky ve lhůtě 30 dnů od doručení odstoupení dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitel krom uhrazení pohledávky může žádat i úroky z prodlení.
Spotřebitelka dnes zaslala následující zprávu: "Vyřešení sporu mimosoudně se dnes podařilo, dodavatel poukázal dlužnou částku na můj účet. Děkuji dTestu za pomoc a zásah!!!"