Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
objednala jsem 13.11.2016 návleky protiskluzové za 408,- kč -2 ks a ještě téhož dne zaplatila z účtu. Chtěla dát babičce na Vánoce -ovšem nepřišlo. Několikrát psala na všechny e-maily dostupné na jejich stránkách a reklamovala, urgovala, žádala odpověď, žádná odezva. Včera 28.2.2017 jsem na FB napsala pod jejich reklamu, aby si lidé dali pozor a v tom okamžiku přišla osobní zpráva, aby jsem se obrátila na Zákaznickou podporu, na kterou ale není odkaz na jejich stránkách. Pouze " Napište nám " - kde jsem psala asi 10x bez odezvy. Včera je taky poprosila v osob. zprávě o odkaz, kam se obrátit a opět se odmlčeli a akorát z mého profilu zmizela jejich reklama. Tak si dávejte pozor. Jakmile stránky nemají tf číslo, kam můžete zavolat, pokud není možnost dobírky , tak buďte opatrní. Na mně to dělá dojem, že to jsou podvodníci s adresou někde v cizině.
odstoupila od smlouvy a požaduji vrátit zaplacenou částku
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitelka k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.