Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#14994Nedoručení mobilů a nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2017, před 8 lety

Martina Brabcová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 14.2. 2017 jsem si v prodejně Mironet Studénka objednala dva mobilní telefony Huawei P8 lite za 4990kč a Huawei y6 compact za 3990kč. Celkem 8980kč jsem zaplatila předem a byla jsem ujištěna, že telefony přijdou na druhý den. Bohužel se tak nestalo a poté jsem tam několikrát v týdnu zašla a opakovaně poslouchala, že přijdou ještě dnes, maximálně zítra. Ani to se bohužel nestalo a tak jsem chtěla po 10 dnech neúspěšného vyjednávání peníze vrátit a objednávku zrušit. Pan prodavač si vzal číslo účtu a slíbil, že peníze vrátí. Už je to 4. den a peníze stále nikde. Když jsem se šla zeptat, opět mě ujišťoval, že kolega peníze posílal a že do druhého dne je budu mít, což se opět nestalo. Mám obavy, že své peníze už nikdy neuvidím. Můžete mi prosím pomoct dostat peníze zpět? Děkuji Martina Brabcová


Produkt

Huawei p8 lite a Huawei y6 compact


Požadované řešení

Navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2017 10:35, před 8 lety

Pokud se společnost zavázala k vrácení peněžních prostředků, je povinna tak učinit. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky bezprostředně poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Pokud se mezi spotřebitelkou a společností nepodaří nalézt smírné řešení sporu, může se spotřebitelka také obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2017 11:04, před 8 lety

Dobrý den,
informoval jsem se u vedoucího pobočky ve Studénce. Platba dnes odchází z účtu takže ji zítra obdržíte. Omlouváme se za prodlení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2017 14:14, před 8 lety


Martina Brabcová

Díky Vaší pomoci jsem od Mironetu získala peníze 4.3. 2017 nazpět. Ještě jednou moc děkuji, protože bez Vás by spor trval mnohem déle.
Martina Brabcová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2017 13:42, před 8 lety

Prosím o uzavření, díky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.3.2017 09:01, před 8 lety


Martina Brabcová

Hodnocení: