Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Znění stížnosti:Při prohlížení internetu na mobilu se mě objevila informace o zavirování mého telefonu-okno nebylo možné zavřít jinak než pouze kliknutí na odkaz slibující ,,ODVIROVÁNÍ"
Odkaz zněl:FOR ANTIVIRUS-6:1487798219mb15043119745:89- kliknutím na odeslat potvrďte,že chcete viry smazat.Nikde nebyla informace,že jde o placenou službu za 99Kč!!
Po té mě byla stržena částka za 99Czk o čem jsem byl následně informován SMS zprávou: ,,Nakoupili jste Antivirus za 99CZK.DěkujemeVám! stažení?:http://bit.ly/AndDef podpora plateb:Support@medianet pay.com
Produkt:Nevyžádaná služba-ANTIVIR
Požadované řešení:Z důvodu podvodného jednání žádám o vrácení častky 99Kč
Nevyžádaná služba- ANTIVIR For antivirus-6:1487798219mb15043119745:89-
Z důvodu podvodného jednání,žádám o vrácení částky 99Kč a ukončení antiviru v mém mobilu Děkuji
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byla prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den pane Bárto,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Společnost ComGate Payments,a.s. po mě požaduje telefoní číslo ze kterého byla stržena částka 99Kč . Zatím zasílám tel.číslo 603935616.
Nevím z jakého důvodu mám zasílat i číslo mého účtu!!!!!
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den pane Bárto,
prověřili jsme tel. číslo 603935616 a evidujeme chybovou PR SMS dne 22.2. 2017. Číslo účtu potřebujeme, aby jsme Vám mohli vrátit 99 kč. Tímto Vás žádáme o zaslání čísla účtu na mail : infolinka@comgate.cz
Děkujeme a přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Pro potřebu navrácení peněz za klamnou SMS zasílám moje číslo účtu
2314237173/0800 aděkuji ,že moje stížnost bude kladně vyřešena BÁRTA IVO
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den pabe Bárto,
děkujeme za udenení čísla účtu. Částku 99 Kč Vám budeme refundovat.
Děkujeme a přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dekuji za kladné vyřízení a doufám ,že se tomuto nekalemu spusob už nejak zabrání.Ještě jednou dekuji BÁRTA IVO
Dobrý den pane Bárto,
děkujeme za Vaši důvěru a dnes Vám účetní oddělení odesílá 99 Kč na Váš účet.
S přátelským pozdravem a přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Mnohokrát děkuji BÁRTA IVO
Dobrý den pane Bárto,
děkujeme za Vaši reakci.
S pozdravem Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Hodnocení: