Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#14999Vymáhání proplacení Led žárovek po ukončení smlouvy před dodávkou energie

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2017, před 8 lety

Vladimír Levý

Znění stížnosti

Dne 23,11,2015 jsem při domovním prodeji na ulici uzavřel smlouvu na dodávku energie s tím, že dodávka začne až od 1,1,2017, dodány Led žárovky uhrazena cena pouhou 1Kč včetně 21% DPH, na toto sepsána smlouva. 21,4,2016 jsem se rozhodl, že dodavatele nezměním, zaslal jsem odstoupení od smlouvy.4,5,2016 zamítnuto.18,5,opět zaslána výpověď a zrušení plné moci.27,6,16 výpověď přijata a faktura na daktivační poplatek 6050Kč.7,7,16 Znovuobnovení smlouvy a obnovení plné moci. 16,12,2016 zaslána výpověď dle zákona458/200sb.§11a odst.3E zákona. 19,12,2016 ukončena smlouva.3,1,2017zaslána faktura na zaplacení 5ks led žárovek za 2000Kč. 12,1,2017 odpověď že dle zákona nemají právo vyžadovat zaplacení žárovek,zanikla hlavní smlouva, tím pádem i na žárovky. přesto jsem žárovky poscháněl a dne 7,2,2017 vše v originálním obalu zaslal zpět.Do 27,2,2017 se ozvali vždy o nezaplacené pohledávce s tím,když nezaplatím budou to řešit přes finanční vymáhání a ještě nevím co.
27,2,2017 telefonát po urgenci o nedodání potvrzení o přijatých žárovek sděleno, že vrácené žárovky jsou jiné.
Prosím o vyjádření jak jsem na tomto případu, čerpal jsem informace z pořadu Černé ovce v české televizi. Tento případ si myslím je trochu komplikovaný a doufám, že je řešení Děkuji za jakoukoliv radu


Produkt

při první výpovědi jsem nebyl ihned schopen tyto žárovky sehnat dohromady neboť byly různě podarované . Nyní jsou všechny zpět a co mi prodali jsem vrátil.


Požadované řešení

Zbavit požadované pohledávky za žárovky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2017 10:02, před 8 lety

Jakmile spotřebitel od smlouvy o sdružených dodávkách energií odstoupí (popřípadě smlouvu vypoví), dle ustanovení § 1727 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se automaticky zruší i smlouva, která je s ní provázaná, tedy smlouva kupní. Obě strany pak mají povinnost vrátit vše, co plnily. Spotřebitel je povinen vrátit žárovky (z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitel již zboží vrátil).

Pokud by společnost deklarovala, že uzavřené smlouvy jsou na sobě nezávislé, nebylo by možné se zrušením smlouvy o sdružených službách spojovat změnu podmínek druhé kupní smlouvy. Takové jednání by v podstatě naplnilo definiční znaky postihu za zrušení smlouvy dle § 11a zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona, a jako k nepřiměřenému ujednání by se k němu nepřihlíželo. Spotřebitel má nárok na to, aby užil své zákonné právo od smlouvy odstoupit nebo ji vypovědět do 15 dnů po zahájení dodávek energií bez jakékoliv sankce. Je zřejmé, že požadavek na doplacení ceny žárovek se snaží spotřebitele od užití jeho zákonného práva odradit.

Mnoho obcí již na svém území zakázalo podomní prodej, je tedy vhodné se informovat, zda zákaz takovéhoto prodeje neplatí také v místě pobytu spotřebitele. Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.

Pokud situace dospěje do stadia, že se spotřebitel bude muset domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2017 14:07, před 8 lety

Dobrý den, pane Levý,

výše uvedený požadavek neobsahuje identifikační údaje vztahující se k zákaznickému účtu. Prosím o jejich doplnění, následně Vám obratem poskytnu bližší informace.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová
CE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.3.2017 21:44, před 8 lety


Vladimír Levý

Doplnim to že jsem dne 7.2.2017 odeslal žárovky, ty které jsem obdržel od jejich agenta. Dne 7.3.2017 mi přišly žárovky zpět, s tím, že toto nejsou ty co jsem obdržel. 13.3. jsem obdržel dopis "Poslední výzva před Přerušením dodávky el energiea zvýšen poplatek na 2200Kč. Přikládám nějaké dokumenty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2017 14:17, před 8 lety

Dobrý den, pane Levý,

je mi velice líto, ale Vaše údaje se mi v informačním sytému dodavatele nepodařilo dohledat.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneidrová
CE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.4.2017 18:45, před 8 lety


Vladimír Levý

Hodnocení: