Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15004Neoprávněné odčerpání peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2017, před 8 lety

Anežka Jasanová

Znění stížnosti

Dne 27. 02. 2017 jsem obdržela textovou zprávu, že můj mobilní telefon je zavirován a pokud kliknu na "Odeslat", budou viry smazány. Učinila jsem tak v domnění, že jde o varování mého antiviru a v zápětí jsem obdržela zprávu, že jsem nakoupila Antivirus za 99 CZK. Volala jsem mému operátorovi a dozvělěla se, že jde zřejmě o podvodné jednání a mám se obrátit na zprostředkovatele. Po zadání adresy support@medianetpay.com jsem se dostala na tyto stránky a z výpovědí jiných spotřebitelů jsem zjistila, že jde opravu o podvonné jednání. Prosím Vás tedy o pomoc. Děkuji s pozdravem Anežka Jasanová.


Produkt

Číslo z kterého přišla sms:90309099 ,podpora plateb support@medianetpay.com


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2017 11:18, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byla prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2017 12:44, před 8 lety

Dobrý den paní Jasanová,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.3.2017 14:36, před 8 lety


Anežka Jasanová

Dobrý den, děkuji, že jste se rozhodli zabývat se mým případem a pokusíte se mi pomoci. Telefonní číslo, ze kterého byla stržena částka 99,- CZK vám ráda poskytnu na Vámi uvedený email. Děkuji s pozdravem Anežka Jasanová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2017 21:22, před 8 lety

Dobrý den paní Jasanová,

děkujeme za Vaši reakci a vyčkáme na Vám e-mail, aby jsme mohli prověřit tel. číslo a případně vyřídit refundaci na Váš bankovní účet.

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2017 20:15, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 08:50, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.