Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 27. 02. 2017 jsem obdržela textovou zprávu, že můj mobilní telefon je zavirován a pokud kliknu na "Odeslat", budou viry smazány. Učinila jsem tak v domnění, že jde o varování mého antiviru a v zápětí jsem obdržela zprávu, že jsem nakoupila Antivirus za 99 CZK. Volala jsem mému operátorovi a dozvělěla se, že jde zřejmě o podvodné jednání a mám se obrátit na zprostředkovatele. Po zadání adresy support@medianetpay.com jsem se dostala na tyto stránky a z výpovědí jiných spotřebitelů jsem zjistila, že jde opravu o podvonné jednání. Prosím Vás tedy o pomoc. Děkuji s pozdravem Anežka Jasanová.
Číslo z kterého přišla sms:90309099 ,podpora plateb support@medianetpay.com
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byla prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den paní Jasanová,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den, děkuji, že jste se rozhodli zabývat se mým případem a pokusíte se mi pomoci. Telefonní číslo, ze kterého byla stržena částka 99,- CZK vám ráda poskytnu na Vámi uvedený email. Děkuji s pozdravem Anežka Jasanová
Dobrý den paní Jasanová,
děkujeme za Vaši reakci a vyčkáme na Vám e-mail, aby jsme mohli prověřit tel. číslo a případně vyřídit refundaci na Váš bankovní účet.
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.