Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#15005Podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 33 minut

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2017, před 8 lety

Petra Bistiakova

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 23.2.2017 jsem volala na linku tmobile, pro podezreni z podvodu na mou osbobu..Na internetu jsem nasla brigadu na tmobilu, kdy se pani vydavala za zamestnankyni tmobile a ze dela vyzkum, atd... nakonec jsem zjistila, ze se mi nabourala do tmobile a platila pres moje mplatby.. Volala jsem na infolinku a chtela jsem vedet co se deje... Bylo mi zdeleno ze jsem mela zablokovane mplatby, a dluho 9000.-..a ze to musim zaplatit...Ano vim to, byla to moje chyba, zaplatm to. Bohuzel jsem na materske a chtela jsem to na splatky. Bylo mi zdeleno ze to pujde az kdyz to bude na fakture.. Tak jsem sla na policii a neresila to dal, cekala jsem na fakturu.. Z niceho nic me tmobile zablokoval uplne. Nedovolala jsem se ani sms ani internet mi nejde. Volala jsem a bylo mi zdeleno ze to mam hned zaplatit najednou, ze na splatky to nejde..Jednali semnou jak s prasetem..chtela jsem nejaky doklad, kam to mam poslat, za co platim, kolik platim....NIC..Pry nemaji zadne podklady k tomu. Tak co ja mam vlastne zaplatit? Kdo mi da nejake potvrzeni o zaplaceni? NIKDO! Potvrzeni o zaplaceni uz se musi davat skoro i na zachodkach a takova spolecnost jako je Tmobile nemusi nic? Nedaji mi to na splatky a nezajima je, ze jsem na materske nemam skoro ani na rohlik, z te materske co tady dostavame! Takze si asi mam vzit provident a zadluzit se a potom se jit asi obesit!! Chtela jsem od nich okamzite odejit, jsou s nima porad nejake poblemy, a rekli mi ze mi nekonci smlouva tak odstupne musim zaplatit 3500.- :-)))) Opravdu vtipni.. a to podotykam ze smlouvu mi prodlouzili aniz by se me ptali..pry si to mam hlidat :-)))Jiste nemam nic jineho na praci! Jsem s detma sama, bez mobilu a ted i bez penez a stale mi nikdo neni schopny dat nejake podklady k zaplaceni dluhu..Nahlasim toto do televize


Požadované řešení

Okamzita vypoved z te odporne spolecnosti Tmobile, a neejaaky podlad k platbe a pote potvrzeni o zaplaceni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2017 11:13, před 8 lety

Smluvní strany si mohou ujednat automatické prodloužení smlouvy. V takovém případě je společnost povinna informovat spotřebitelku způsobem, který si zvolila pro zasílání vyúčtování, a to nejdříve 3 měsíce a nejpozději 1 měsíc před uplynutím účinnosti smlouvy obsahující ujednání o automatickém prodloužení smlouvy, o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu. Pokud by společnost tímto způsobem nepostupovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost automatického prodloužení smlouvy.

Pokud byla sjednána smlouva na dobu určitou, je smlouvu možné ze strany spotřebitelky jednostranně ukončit. V takovém případě si ale může společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.

Sjednat splátkový kalendář se zákazníkem nepatří mezi povinnosti společnosti. Bude tedy záležet na vůli stran se takto dohodnout.

Společnost, příp. její zástupce by měli být schopní vysvětlit spotřebiteli, za co přesně je předmětná částka vyúčtována, protože i v případě sporu by muselo být relevantními důkazy prokázáno, že nárok na zaplacení dlužné částky vznikl.

Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je dle § 65 zákona o elektronických komunikacích povinen před započetím poskytování služby prokazatelně upozornit účastníka na důsledky neplacení telefonních účtů.

Nezaplatil-li účastník ve lhůtě splatnosti uvedené na vyúčtování ceny za poskytnuté služby, podnikatel jej musí prokazatelně upozornit a stanovit mu náhradní lhůtu plnění ne kratší než 1 týden ode dne dodání upozornění. Podnikatel smí po účastníkovi požadovat uhrazení ceny za toto upozornění, cena však musí být nákladově orientovaná. Po marném uplynutí náhradní lhůty může podnikatel účastníku omezit poskytování dotčené samostatně účtované služby zamezením aktivního přístupu ke službě, s výjimkou uskutečňování volání na čísla tísňového volání.

Podnikatel může ukončit smluvní vztah v případě, kdy účastník soustavně opožděně platil nebo soustavně neplatil cenu za služby uvedené ve vyúčtování ceny, a to pouze po prokazatelném upozornění účastníka. Soustavným opožděným placením se rozumí zaplacení nejméně 2 po sobě jdoucích vyúčtování ceny po lhůtě splatnosti. Soustavným neplacením se rozumí existence nejméně 3 nezaplacených vyúčtování ceny.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.