Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pračka v záruční době trhá prádlo. Nejprve byla vyměněna manžeta, ale vada se projevovala dál. Následně byla odvezena na dílenské přezkoušení a vrácena zpět, že se žádná závada během 30 zkušebních cyklů neprojevila. Nicméně pračka stále prádlo trhá - nepravidelně po třech čtyřech cyklech. Rozhodně není chyba v bubnu, ale v prostoru mezi manžetou a bubnem samotným, kde se pravděpodobně jemnější prádlo jako jsou trička, kapesníky, spodní prádlo - zachytí a poškodí, protože peru-li jednotlivé kusy v uzavřeném vaku, prádlo ani vak poničený není. Mezera mezi bubnem a manžetou je na hranici 0,5mm -což je maximální povolená vzdálenost. U konkurenčních značek je tato mezera mnohem menší a i samotná manžeta je mnohonásobně pevnější. Reklamaci řeším zhruba půl roku. Poté, co jsem dostala odpověď od servisního oddělení, že je pro ně reklamace vyřízená, obracím se sem.
pračka EWG 147540W, číslo výrobku 914528242
Myslím, že vada je spíše konstrukční. Nevím, zda se prostor mezi bubnem a manžetou dá zúžit a manžetu vyměnit za pevnější, která bude lépe držet tvar a zabraňovat tak prádlu, aby se nedostávalo do prostor, kde může být poničeno.
|
Tweet |
V případě, že výrobek nemá vlastnosti, jaké mu přisuzuje kupní smlouva, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou upravený v § 616 občanského zákoníku. V případě oprávněného uplatnění rozporu s kupní smlouvou má kupující nárok na opravu nebo výměnu. Pokud to není možné, má nárok na odstoupení od kupní smlouvy nebo přiměřenou slevu.
Společnost ELECTROLUX, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.